پیام دعوت دفتر نهاد رهبری دانشگاه اراک برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ در راستای بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی،مسئول  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک، ضمن پیامی همه ی ملت ایران خصوصا دانشگاهیان را به مشارکت حداکثری به انتخابابت دعوت کرد،متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است.

ایران سربلند در مسیر حرکت تاریخی خود برای رسیدن به اهداف والای ترسیم‌شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خميني (ره)، در آستانه یک انتخاب تاریخی و سرنوشت‌ساز قرارگرفته است. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمين انتخابات شوراي شهر و روستا، فرصت بی‌بدیلی برای ایجاد یک تحول اساسی در مناسبات اجرایی کشور است.

انتخابات فرصت عظیمی برای مقصد بزرگ و حتمی این انقلاب است و ملت ما نقش‌آفرینی اجتماعي خود را از طریق انتخابات تثبيت و خون جدید به رگ‌های مدیریت کشور تزریق و از این طریق مناصب حساس مدیریتی تولیت می‌نماید. این عرصه‌های امتحان الهي با خون هزاران شهید به‌دست‌آمده است. مطالبه شهیدان بخصوص شهيد والامقام ، مرد ميدان، شهید سپهبد سردار سلیمانی، اقتدار ایران  و عزت ملت هميشه قهرمان بوده و نگاه آن‌ها به دستان پر درایت شما ملت عزیز است.

انتخابات 1400 فرصتی استثنایی برای این تغییر و تحول‌آفرینی بزرگ در عرصه مدیریتی کشور است تا مردم صبور و همیشه درصحنه با انتخابی سرنوشت‌ساز، به رویش‌های انقلاب فرصت خدمت برای تأمین پیشرفت ، آرامش ، عزت و سربلندی ایران عزیز را بدهند.

ما در‌ کنار هم راهی طولانی برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه و برخورداری از رفاه و معنویت را پیموده‌ایم و در ‌این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس بارأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت-ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این  انقلاب اسلامي کردند و مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود را مبذول استقلال و آزادی کشور نمودند، پیمان می‌بندیم که ثابت‌قدم‌تر از همیشه این راه را ادامه خواهیم داد. لذا  بحول و قوه الهي ما دانشگاهيان حضور پررنگ در انتخابات خواهيم داشت و با انجام‌وظیفه خود و با بهره‌گیری از جايگاه نخبگاني دانشگاهيان، عموم مردم را به مشاركت در اين عرصه دعوت خواهيم نمود.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
مهدی مهدوی اطهر

کد خبر 9974

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.