برگزاری سلسله نشستها با موضوع انتخابات و صدور گواهی نامه در واحد پردیس

برگزاری سلسله نشستها با موضوع انتخابات و صدور گواهی نامه در واحد پردیس

برگزاری سلسله نشستها با موضوع انتخابات و صدور گواهی نامه در واحد پردیس

نشست هم اندیشی ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات1400  و بایدها و نبایدهای رئیس جمهور منتخب در واحد پردیس

نشست هم اندیشی ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات 1400 مورخ 11 خرداد 1400 ساعت 10:00 به دو شکل حضوری (با رعایت موازین بهداشتی) در محل سالن اجلاس حوزه ریاست واحد پردیس و بصورت مجازی (آنلاین)  و ازطریق سایت دانان به آدرس اینترنتی https://daanaan.daan.ir  برگزار شد.

در این نشست که به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و همکاری معاونت نهاد مقام معظم رهبری واحد پردیس برگزار شد استاد محمدحسین دهقانی تحلیلگر مسائل داخلی و خارجی در زمینه سیاسی و اجتماعی و معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان تهران و دبیر اسبق شورای تبیین مواضع دانشگاههای استان تهران به ایراد سخن پرداختند. محورهای بررسی شده در این نشست در شامل پرسمان در موضوعاتی چون:

 شرکت در انتخابات حق یا تکلیف؟

نقش حضور حداکثری در انتخابات در امنیت ملی

نسبت سنجی شرکت در انتخابات در حل مسائل

بوده است که طی آن شرکت کنندگان در قالب استادان، کارکنان و دانشجویان نیز به ابراز نظر و گفتگو و پرسش از استاد مدعو پرداختند. لازم بذکر است که در پایان این نشست به شرکت کنندگان گواهی فرهنگی نیز اعطاء خواهد شد.

در ادامه نشست­های هم­اندیشی مربوط به انتخابات؛ جلسه ایی با عنوان بایدها و نبایدهای رئیس جمهور منتخب؛ و با شعار "به­یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ایران"  بصورت مجازی در تاریخ 27/03/1400 ساعت 10 صبح در سایت دانان به آدرس اینترنتی https://daanaan.daan.ir  برگزار شد. این نشست نیز به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و همکاری معاونت نهاد مقام معظم رهبری واحد پردیس برگزار شد و سخنران آن همچون نشست پیشین؛ استاد محمدحسین دهقانی تحلیلگر مسائل داخلی و خارجی در زمینه سیاسی و اجتماعی بوده­اند. به شرکت کنندگان در این دوره نیز گواهی اعطاء خواهد شد.

 

 

 

 

دروس برگزیده

هوش هیجانی

ارتباط موثر با همسر

رابطه بین فردی

چگونه مادری شایسته باشیم

سواد رسانه ای

 مثبت اندیشی

 حل تعارض در زندگی مشترک

مدیریت استرس

خودباوری و اعتماد به نفس

تفکر انتقادی

مدیریت زمان

خودآگاهی

مهارت های ارتباطی همسران

کد خبر 10684

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.