سخنرانی مسئول نهاد دانشگاه اراک به مناسبت روز دختر

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ مسئول نهاد رهبری دانشگاه اراک،حجت الاسلام والمسلمین دکتر  مهدی مهدوی اطهرپس از مراسم زیارت عاشورا روز دوشنبه 24خردادماه .ضمن تبریک روز دختر و ولادت حضرت معصومه و بیان جایگاه ایشان در بیاناتیشان فرمودند:

((تنها امامزاده ای که قبل از ولادتشان حتی قبل از ولایت پدرشان از ایشان روایت نقل شده است، حضرت معصومه سلام الله علیها هستند،از امام صادق نقل شده است که هرکس فاطمه معصومه را زیارت کند بهشت بر او واجب میشود.

حدود30 نفر از فرزندان امام کاظم در ایران مدفون هستن با امام رضا می شود 31 نفر 4 نفر از ایشان هم در یمن و عراق  دفن هستند .

چرا 30 نفر همراه امام رضا علیه السلام به ایران  آمدند  ؟

یکی از ویژگیهای مومن در دنیا قدم صدق فی الدنیا و الاخره است یعنی بتوانی در این دنیا صادقانه همراه امام باشی.

انتخابات یکی از مصادیق.همین قدم صدق است ..من رای نمیدهم یعنی قدم صدق مع الاعدا، یعنی با دشمن  که دوست ندارند این اتفاق بیفتد همراهی میکنم حال به هر دلیل و بهانه ای باشد فعل  بزرگی است همراهی کردن با دشمنان است، دست کم نگیریم .

حال ببینید امامزاده ها که 30 نفر همراه امام رضا به ایران آمدند بعضی از امامزاده ها را میبینید در کوه هستند چرا چون تحت تعقیب بودند به سختی زندگی میکردند این سختی ها را به جان خودشان میخریدند تا همراه امامشان و ولیشان باشند.حالا بعضی ها ولو برای اعتراض می گویند رای نمیدهیم چون نمیدانند جنگ است،  چون دشمنان را نمیبیند.

حال قدم صدق ما در این انتخابات چیست؟

اولا همراه  ولیمان که چه قبول بکنند یا رد کنند،  نائب برحق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است به تعبیر  نامه مقبوله عمربن حنظله وهمچنین نامه خود امام که فرمودند آنهایی که در زمان غیبت زعامت و امامت جامعه را برعهده میگیرند حجت من بر شما هستن وقتی ولی میگویند شرکت کنید فردا از آن سوال می شود.وبایدپاسخو باشیم .ان شاالله خداوند عاقبت همه ی مارا ختم به خیر بکند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته))

پس ازاین  مراسم، پیاده روی دسته جمعی اساتید و کارکنان قبل از شروع ساعت کاری انجام گرفت.

 

کد خبر 9884

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.