نشست دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های خراسان جنوبی

به گزارش رابط خبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خراسان جنوبی؛ نشست هم اندیشی اساتید دانشگاههای خراسان جنوبی  با حضور رئیس استانی  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خراسان جنوبی جناب حجه الاسلام و المسلمین جعفری دوشنبه ۲۴خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این نشست  حجه الاسلام  جعفری پیرامون راهکاری  مشارکت حداکثری  و بلوغ اجتماعی  و سیاسی  و تبلیغات سوء دشمنان داخلی و خارجی  و ظیفه قشر فرهیخته و اتمام حجت لازم برای مخاطبین  یادآورشد.

۲۸خردادماه ۱۴۰۰ علاوه برمشارکت همراه با بصیرت و هوشمندانه  همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود: دیکران را  نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنیم واین تواصی بحق است.

در این نشست دبیران هم اندیشی پیرامون  هر استاد یک پادکست در گروه های درسی ، ارسال پیامک ، کلیپ و....  مطالبی را مطرح نمودند.

در ضمن حجه الاسلام جعفری گفت :  براساس حدیث نبوی: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» به نقش اساتید و قشر فرهیخته در این شرایط حساس و سرنوشت ساز نکاتی  را گوشزد نمود.

راهکارهای پیشنهادی:

۱-پیشنهاد می شود اساتید محترم نسبت به ارسال فایل صوتی در گروه های درسی (در پیام رسانهای مختلف)مبنی بر ترغیب و تشویق نسل جوان به مشارکت حداکثری در انتخابات  اقدام نمایند.

۲-اساتید بزرگوار می توانند با ارسال کلیپ سلفی ،محتوای متنی و عکس نوشته دانشجویان را به مشارکت ترغیب نمایند

۳-اساتید محترمی که در صفحات اجتماعی در توئیتر اینستاگرام و ... فعالیت دارند میتوانند  با ارسال کلیپ و عکس نوشته فالوورها و دانشجویان را به شرکت در انتخابات ترغیب نمایند

۴-روابط عمومی دانشگاه ها صرفا نسبت مشارکت حداکثری در اسلایدر سایت و صفحات اول سایت دانشگاه اقدام نمایند

۵-ارسال پیامک های حماسی و ترغیب کننده برای دانشجویان از سوی معاونتهای فرهنگی و ورابط عمومی دانشگاه ها

۶-ارسال پیامک های ترغیب کننده  برای خانواده(بخصوص والدین) دانشجویان

کد خبر 9764

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.