مراسم حماسه حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

مراسم حماسه حضور با محوریت گرامیداشت سالگرد امام راحل؛ قیام 15 خرداد و نیز شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت دفتر فرهنگ اسلامی و دفتر نهاد رهبری  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ مراسم حماسه حضور با محوریت گرامیداشت سالگرد امام راحل؛ قیام 15 خرداد و نیز شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت دفتر فرهنگ اسلامی و دفتر نهاد رهبری  در واحد پردیس برگزار شد.

این مراسم مورخ 24 خرداد 1400 و راس ساعت 30/7 صبح در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد و پس از قرائت زیارت عاشورا؛ حجت الاسلام والمسلمین خانی معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد پردیس و دماوند درخصوص قیام 15 خرداد و نقش حضرت امام(ره) در رهبری انقلاب سخنانی ایراد نمودند و در سالگرد ایشان یاد آن امام عزیز را گرامی داشتند. ایشان همچنین درخصوص نقش تاثیرگذار حضرت امام جعفر صادق(ع) در پویایی و باروری فقه شیعه و نیز تربیت بسیاری از دانشمندان و علماء در تاریخ شیعه سخنانی بیان داشتند. در حاشیه این سخنرانی و با توجه ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر؛ ایشان از شرکت کنندگان در این مراسم؛ درخصوص نقش حداکثری در انتخابات و اهمیت آن در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام و همچنین خنثی نمودن دسیسه های دشمن تاکید نمودند. در پایان این مراسم از نفرات برگزیده مسابقه مربوط به طرح رمضان بهار قرآن با محوریت تفسیر سوره مبارکه لقمان نیز تقدیر بعمل آمد و از شرکت کنندگان در این مراسم و با رعایت پروتکولهای بهداشتی پذیرائی بعمل آمد.

کد خبر 9722

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.