بازدید مسئول نهاد رهبری دانشگاه از مراکز بیمارستانی و بهداشتی بیله سوار

به منظور گسترش وساماندهی فعالیت های فرهنگی مذهبی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،مسئول نهاد رهبری از مراکز بیمارستانی و بهداشتی شهرستان بیله سوار بازدید و با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در جریان سفر به شهرستان بیله سوار، در جلسه شورای فرهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بیمارستان های تابعه شرکت نمود و بعد از استماع فعالیتهای فرهنگی واقدامات ستاد اقامه نماز، به بیان راهکارهای موثر در جهت رفع موانع در گسترش فعالیتهای فرهنگی و احیاء هرچه بهتر فریضه نماز پرداخت.

مسئول نهاد رهبری در ادامه از بیمارستان امام خمینی (ره) بیله سواربازدید و از زحمات جهادی و بی دریغ کادر درمانی و مدافعان سلامت تقدیر بعمل آورد.

در ادامه برنامه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جهت همفکری ، هم افزایی و جلب مشارکت هرچه بیشتر در گسترش فعالیت های فرهنگی در ارتباط با حوزه درمان  شبکه بهداشت با امام جمعه بیله سوار حجت الاسلام عزیزی دیدار کرد.

حجت الاسلام واحدی زاده ضمن بیان اهمّ فعالیتهای فرهنگی نهاد رهبری، به تشریح فلسفه تشکیل سفیران رحمت بعنوان بازوی حمایتی قوی در حوزه درمان پرداخت و به بیان اهمیت زمینه آموزش های حین ازدواج زوجین جوان جهت تحکیم بنیان خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی مخصوصاّ کاهش میزان آمار طلاق در جامعه پرداخت.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار نیز ضمن خوش آمد گویی به مسئول نهاد رهبری و هیات همراه، از فعالیتهای فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تقدیر کرده  و از طرح سفیران رحمت در مراکز درمانی و آموزشهای حین ازدواج بطور ویژه استقبال نمود. وی با بیان راهکارهای تکمیلی در حوزه آموزشهای حین ازدواج زوجین جوان و تداوم ارتباط با زوجین و ارائه مشاوره های حضوری و تلفنی در جهت کاهش آمار طلاق در جامعه تاکیدات ویژه بیان داشت و نسبت به افزایش تعاملات سازنده دفتر امام جمعه شهرستان بیله سوار با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و شبکه بهداشت شهرستان در این زمینه سفارش های لازم را بیان نمود.

در ادامه نیز حجت الاسلام واحدی زاده با استقبال از بیانات امام جمعه محترم، پیشنهادات وی را از دغدغه های اصلی خود بیان کرده و جهت استفاده از ظرفیت های امام جمعه محترم و تسهیل شرایط و برنامه ریزی جهت تداوم ارتباط با زوجین قول مساعد داد.

در پایان نیز جهت ایجاد سیستم مناسب برای پیگیری فعالیتها، احکامی از سوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه به شرح ذیل اعطاء گردید:
1. مهندس شکری به عنوان رئیس کمیته اقامه نماز شبکه بهداشت و درمان بیله سوار
2. حجت الاسلام شاهدی به عنوان سفیر رحمت بیمارستان امام خمینی(ره) بیله سوار 
3. دکتر ممی زاده به عنوان رئیس کمیته اقامه نماز بیمارستان امام خمینی(ره)

کد خبر 9599

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.