تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

از دبیران و اساتید مشاور انجمن های علمی و فرهنگی برگزیده در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت و نماینده دبیران انجمن های علمی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی دربهشت استان سمنان؛ در چهارصد و چهل و هشتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که به ریاست رئیس دانشگاه و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد، از دبیران و اساتید مشاور انجمن های علمی و فرهنگی برگزیده در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت و نماینده دبیران انجمن های علمی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

یادآور می شود در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، فعالیت های انجمن های علمی و فرهنگی در ۹ حوزۀ کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع  توسط ۱۲۰ داور از اعضای هیات علمی دانشگاه ها مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

همچنین ۵۲ کشور نیز با ۳۴۳ اثر در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۱۴۲۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

با اعلام نتایج این جشنواره انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سمنان در بخش محتوای دیجیتال موفق به کسب رتبه دوم، انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه سمنان در بخش کارآفرینی موفق به کسب رتبه دوم، انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی در بخش مسابقه موفق به کسب رتبه دوم و انجمن علمی معماری در بخش ویژه موفق به کسب رتبه دوم شدند.

کد خبر 9413

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.