مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) و بزرگداشت یاد امام(ره)

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه السلام و رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، مراسم سخنرانی و ذکر مصیبت بر مصائب اهل بیت علیهم السلام با حضور مدیران و کارکنان ستاد استان برگزار شد.

دراین مراسم حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و رحلت امام خمینی (ره) به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت مردم در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار کشور است و رای همه آحاد مردم با هر فکر و گرایش سیاسی، نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارد.

ایشان به بیان انگیزه های گوناگونی که برای  شرکت در هر انتخاباتی می تواند وجود داشته باشد پرداخت و گفت: انگیزه هایی مانند پیروزی کاندیدای من و شکست رقیب، حل مسائل معیشتی، رای تیمی و گروهی به یک نامزد برای بهبود منافع آن گروه و ... می تواند به عنوان انگیزه شرکت وجود داشته باشد اما بالاتر از همه این انگیزه ها، رای دادن با هدف  تثبیت امنیت و اقتدار کشور، مطرح است.

حجت الاسلام پور محی آبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری و  دعوت اطرافیان به شرکت در انتخابات، یادآور شد، اگر چه عده ای از وضعیت موجود گله مند هستند اما راه حل این مشکل شرکت نکردن در انتخابات و قهر با صندوق رای نیست، بلکه راه حل، شرکت در انتخابات و انتخاب افراد توانمند و  با انگیزه که بتوانند با به کار گیری همه ظرفیت های کشور و مدیریتی قوی مشکلات کنونی را حل نمایند، می باشد.

گفتنی پایان بخش این مراسم، که با همت هیات امام صادق (ع) دانشگاه برگزار شده بود، ذکر مصیبت امام ملک و ملکوت، صادق آل محمد علیه السلام بود و حاضران بر مصائب خاندان عصمت و طهارت اشک ماتم ریختند.

کد خبر 9144

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.