نشست

به گزارش دبیرخانه استانی پویش ملی در بهشت استان کردستان؛ به نقل از واحد رسانه دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، به مناسبت ایام ارتخال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15خرداد42،  نشست هم اندیشی استادان و کارکنان دانشگاه با موضوع" انتخابات از دیدگاه امام خمینی(ره)" برگزار گردید.

در این نشست که در جمعه شب مورخ ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ و در بستر فضای مجازی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین عربیان از اساتید حوزه و دانشگاه به بیان صحبت پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اهمیت دیدگاه  و نظرمردم در سیره امام خمینی(ره) بیان کردند: امام خمینی (ره) همواره مردم را صاحب اصلی نظام و انقلاب اسلامی می دانستند و هر کارخطیری را که می خواستند انجام دهند اول از مردم مطالبه می کردند.

ایشان گفتند: ما در فراز ونشیب های انقلاب همواره دیده ایم که چگونه مردم پشتیبان، انقلاب اسلامی بوده اند و اگر چنین نبود، کشور پیشرفت نمی کرد.

ایشان با اشاره به عدم حضور دوباره امام درپای صندوق رای جهت ثبت فیلم حضور ایشان، در  زمان انتخابات رفراندوم سال 58، تصریح کردند: امامین انقلاب همواره خود را با آحاد مردم در یک سطح دیده اند و هیچ وقت برای خود امتیاز خاصی را مطالبه نکرده اند بلکه همیشه با اشزافی گری مسئولین مبارزه کردند و  این را ما میتوانیم در سیره ایشان به وضوح مشاهده کنیم.

این نشست که با حضور اکثر اساتید و همکاران دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید، بعد از اظهار نظر حاظرین به پایان رسید و به اعضای شرکت کننده گواهی حضور داده شد.

 

کد خبر 9124

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.