نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور رئیس حوزه ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیر امور فرهنگی و اعضای شورا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش مفدا سرپرست دانشکده سلامت و مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به بیانات جدید مقام معظم رهبری بیان کرد: از سخنان رهبر انقلاب نکاتی استخراج  شده که که یکی از این موارد تشکر از داوطلبانی که بعد از عدم صلاحیت به قانون احترام گذاشتند و این اتفاق را پذیرفتند.

دکتر "امیرحسین دارابی" در ادامه خاطر نشان کرد:‌ مورد دیگر که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند، این بود که  مشکلات مردم به گون‌های دیگر ارائه داده نشود تا دشمنان  نتوانند از این موقعیت استفاده کنند، کسی که مسول قوه مجریه است باید به مشکلات مردم رسیدگی کند.

جانشین رئیس شورا افزود: دشمنان ۴۲ سال است علیه انتخابات می‌کوبند واین نشانه دشمنی آنهاست.

معاون دانشجویی و فرهنگی و دبیر شورا نیز صریح کرد: شورای امر به معروف نیز در کنار دیگر نهادها طبق گفته رهبری تاکید بر شرکت در انتخابات و همچنین فضاسازی و نصب بنر ها و پوسترهایی در فضای پردیس و خوابگاه ها دارد.

دکتر اکرم فرهادی افزود: همچنین همکاری تشکل بسیج و برگزاری تریبون های دانشجویی از اتفاق‌های خوبی است که در این حوزه رخ داده و فرصتی برای گفت‌وگو ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: در این تریبون ها پاسخ به دانشجویانی که تفکرات مخالف داشته و انتخابات را رد می کنند توسط دانشجویان داده می شود و به دلیل اینکه این پاسخ ها را از سوی هم نسل خود دریافت می‌کنند قانع کننده تر است.

 دکتر فرهادی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار اساتید  در این رویداد تاکید کرد:  اساتید دانشجویان را ترغیب به رای دادن کنند و رویکرد همه باید مشارکت در این انتخابات باشد.

مدیر فرهنگی و فوق برنامه ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: اهمیت و ضرورت  شورای امر به معروف و نهی از منکر بر هیچ کس پوشیده نیست لذا این مجموعه  تلاش دارد جهت تشویق و ترغیب هر چه بیشتر دانشجویان، کارکنان و اساتید به شرکت در انتخابات پیش رو، فعالیت‌هایی را راستای هر چه پرشورتر برگزار شدن آن انجام دهد.

دکتر "حسین اسدی‌راد در ادامه افزود: از جمله فعالیت هایی که در دستور این شورا قرار دارد؛ آماده سازی کلیپ توصیه در شرکت در انتخابات که توسط مدافعان سلامت انجام شده است که تاثیر به سزایی در ترغیب آحاد جامعه به مشارکت رد انتخابات دارد.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین "سید عبدالجلیل حسینی" معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد:  یکی از برنامه ها استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه هاست که یک معیار و میزان برای دانشجویان همین عزم و تلاش اساتید برای حضور حداکثری و مطالبه جدی مقام معظم رهبری در این زمینه است.

شایان ذکر است این جلسه به صورت مشترک با طرح انطباق اداری،حقوق شهروندی وکمیته حجاب و عفاف برگزار شد.

کد خبر 8970

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.