نشست بصیرتی تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره)

اگر هرکس در مسیر دینی و سیاسی خود به وظیفه خویش به درستی عمل نماید، جامعه به دل‌مردگی نمیرسد.

به گزارش رابط خبری نهاد رهبری در دانشگاههای خراسان جنوبی؛ نشست بصیرتی تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره)  و بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی آن امام همام، ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد با حضور کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و سخنرانی معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه برگزار شد.

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در این نشست، ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تاکید کردند: در مکاتب مختلف ثابت شده انسان‌ها تا به حقیقت محض الهی نرسند، هیچگاه آرامش فردی و اجتماعی نخواهند داشت، این واقعیت برای هر برهه از تاریخ بشر صادق بوده و شامل آینده نیز می‌گردد. شخصیت‌ها و چهره‌های دینی از جمله بنیانگذار انقلاب اسامی، در طول تاریخ سعی کردند جوامع بشری را به سمت تعالیم الهی رهنمون کنند و مسیر سعادت را برای آنها هموار سازند.

حجت‌الاسلام مسعودی، با مقایسه انقلاب‌های کشورهای مختلف و همچنین بیان تفاوت آنها با انقلاب جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین تفاوت را بر مسند نشستن فقه در حکومت اسلامی دانستند و ادامه دادند: فقه اهل‌بیت این حکومت را اداره کرده و باعث جاودانگی این انقلاب شده است. علت دلسردی جامعه در حال حاضر نیز به حاشیه رفتن فقه است.

ایشان با اشاره به سیاست دینی درست عنوان نمودند اگر هرکس در مسیر دینی و سیاسی خود به وظیفه خویش به درستی عمل نماید، جامعه به دل‌مردگی نمیرسد. جامعه‌ای که رهبری خود را به موقع یاری نکند و به موقع با صدای ولی خود بیدار نشود، یقینا با لگد پوتین دشمن بیدار خواهد شد.

خاطرنشان می‌گردد این مراسم  که به صورت مجازی و از طریق صفحه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پوشش داده می‌شد، با غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه به پایان رسید.

کد خبر 8780

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.