مراسم گرامیداشت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد

خدا به همه ی ما توفیق دهد تا از جمهوری اسلامی با آرای خودمان در انتخابات حفاظت کنیم.

به گزارش رابط خبری نهاد رهبری دانشگاههای خراسان جنوبی؛ مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد همراه با سخنرانی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه  خراسان جنوبی و قرائت میثاق نامه و غبار روبی مزارمطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  ۱۲ خردادماه  برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد و تسلیت سالروز رحلت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: وقتی که در مدرسه فیضیه آن مسئله پیش آمد، قبل از آن شاه به امام هشدار داده بود که اگر شما در فیضیه صحبت کنید، کماندو ها را می فرستیم تا حمام خون راه بندازند . امام فرموده بود اگر این کار را بکنند ما هم به کماندو های خود می گوییم کماندوهای شما را ادب کنند. مراسم شروع شده بود و سخنران متوجه شده بود که جمعی در میان طلاب نشستند که طلبه نیستند. پیش از شروع، سخنران گفته بود طلاب عمامه ها را بردارند و باز کنند «چون بستن عمامه فن دارد». همگان شروع کرده بودند به عمامه بستن آنهایی که روحانی نبودند توانایی این کار را نداشتند و شناخته شدند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت فوق العاده بود گفت: مرحوم مجلسی می گوید این کسی که اسمش روح ا...است کیست«بحار الانوار_مرحوم مجلسی»  تا اینکه انقلاب پیش آمد و امام به این واسطه معرفی شد. شخصیتی که می گوید اگر بندبند استخوان های ما را جدا کنند هرگز با استکبار جهانی و جهان خواران کنار نمی آییم و با آنها معاهده ای را امضا نمی کنیم.

 حجت الاسلام عارفی در پایان خاطر نشان کرد: امروز شمشیری به نام رای در دست ما قرار دارد. امیدواریم خدا به همه ی ما توفیق دهد تا از جمهوری اسلامی با آرای خودمان در انتخابات حفاظت کنیم.

کد خبر 8766

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.