جشنواره رهوا تجربه‌ای موفق در آموزش مجازی و کار جمعی میان دانشگاه‌ها بود

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تجربه موفق جشنواره رهوا گفت: این جشنواره، مرزها و محدودیت های تجارب گذشته را شکست و نوید خوبی برای حرکت به سمت فضای نوین آموزش و ارتباط با دانشجویان در عرصه فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی شورای استانی نهاد رهبری خراسان رضوی؛ مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا صبح امروز در محل سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی مشهد  برگزار شد.

حجت الاسلام احمد ترابی، رئیس شورای استانی نهاد رهبری خراسان رضوی در این مراسم، جشنواره رهوا را تجربه ای موفق در زمینه آموزش مجازی و کار جمعی میان دانشگاه های استان دانست و گفت: این جشنواره، مرزها و محدودیت های تجارب گذشته را شکست و بیش از 2هزار دانشجو از مقاطع مختلف را با خود همراه کرد.

وی افزود: این مهم، نوید خوبی برای حرکت به سمت فضای نوین آموزش و ارتباط با دانشجویان در عرصه فرهنگی است؛ در عین حال برای حل تنگناهای این مسیر باید چاره اندیشی شود.
رئیس شورای استانی نهاد رهبری خراسان رضوی در ادامه به اهمیت حضور پرشور در انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: گاهی با حضور چند دقیقه ای در یک صحنه، جلوی ضررها و زحمات بزرگ گرفته می شود؛ مانند حضور ما در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی شایسته که می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند.
 
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: طی دو دهه گذشته هرگاه در صحنه بین الملل ضعیف عمل کردیم، بلافاصله دشمن هجمه خود را تشدید کرده و به عکس، هرگاه قدرتمندانه بر مواضع خود ایستادگی کرده ایم دشمن کوتاه آمده و عقب نشسته است لذا اکنون دشمن از هیچ تلاشی برای تضعیف این حضور، فروگذار نمی کند و کسانی که در داخل با آن ها همراهی می کنند، نگران آینده خود و کشورشان نیستند.

حجت الاسلام سیدمحمود طباطبایی، رئیس دبیرخانه جشنواره دانشجویی رهوا نیز در این مراسم با اشاره به رصد عمیق و دقیق نیازها و چالش های دانشجویان جهت تولید محتوای جشنواره، این جشنواره را به لحاظ غنای فنی و محتوایی، کم نظیر خواند و افزود: اجرای این جشنواره با امکانات و نیروی انسانی موجود، حرکتی انقلابی بود.

گفتنی است در پایان، از برگزیدگان بخش ها و رشته های مختلف جشنواره دانشجویی رهوا با اهدای کارت هدیه و لوح یادبود، تقدیر شد. 

کد خبر 8712

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.