گپ و گفت درباره انتخابات ریاست جمهوری

هم اندیشی اساتید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان نشست گپ و گفت درباره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت ؛ جمعی از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان زنجان در قالب هم اندیشی نشست گپ و گفت صمیمی درباره انتخابات ریاست جمهوری را در بستر مجازی و برنامه اسکای روم در تاریخ 10 اردیبهشت 1400 روز دوشنبه راس ساعت 10 صبح برگزار کردند.

در این نشست در مورد نقش اساتید و دانشجو معلمان در پر رنگ تر کردن فضای انتخابات و همچنین ایجاد بصیرت در شناخت نماینده اصلح و معرفی آن به اجتماع و مردم تاکید کردند. همچنین در این جلسه به دیدگاه رهبری برای شاخصه های رئیس جمهور و اهمیت این موضوع تاکید شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شیرمحمدی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و دکتر احمدی رئیس دانشگاه پردیس بهشتی و دکتر اجاقلو رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان استان زنجان، به ایراد سخنرانی و نظرات پرداخته و دیدگاههای خود را که بر محوریت حضور حد اکثری مردم در انتخابات و دوری از حاشیه سازی های مجازی مانند تحریم انتخابات و امثال آن بود و وفاق ملی تاکید کردند.

کد خبر 8674

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.