مراسم پرفیض زیارت عاشورا

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه اراک مراسم پرفیض زیارت عاشورا، را در جوار شهید گمنام با مداحی جناب آقای حمزه لوئیان برگزار کرد.

درانتهای مراسم  حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی اطهر برای افزایش  دانش و بصیرت شرکت کنندگان در مراسم سخنرانی ،با محوریت انتخابات داشتند. در این سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی اطهراشاره داشتند به اینکه، عرصه ی  انتخابات میدان امتحان جهش بصیرت و تحول آفرینی است.

انقلاب اسلامی تحولی جهانی در عرصه ی دین و مسائل اجتماعی یست ،و جمهوری اسلامی ایران الگوی تحول در میدان بین المللی گشته است ، دراین زمینه ما مردم یکی از عناصرمهم درتغییر داخلی و بین المللی هستیم.

یکی از عرصه حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات است.و عرصه ی انتخابات میدان جهش و بصیرت و تحول آفرینی است و مردم می توانند بامشارکت بالا و حضور عالمانه خود وبا انتخاب اصلح از این امتحان سربلند سرافراز گردند.چرا که انتخابات میدان تکلیف است و از آن در محضر الهی سوال می شود.و میدان بصیرت یعنی نقشه خوانی و شناخت دوست و دشمن است که لازمه ی آن بصیرت یابی و بصیرت بخشی همراه با تامل و عبرت گیری است.انتخابات در انقلاب اسلامی به دلیلی ماهیت تدریجی بودن انقلاب عرصه ی جهش است.یعنی تغییرات بنیادین در انقلاب با مشارکت بالاو انتخاب اصلح جهش و سرعت روز افزونی  می یابد.

در پایان باید عرض شود انتخابات عرصه و میدان تحول آفرینی ست.به عبارت دیگر ایجادکیفیت  آفرینی و عمق بخشی به تغییرات است . ولازمه ی آن تحول آفرینی در خصوصیات مسئولین نامزدهای انتخابات و برنامه های آن هادر عمل است .

 

کد خبر 8405

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.