انتخابات باید تجلّی شایسته‌سالاری باشد

امام جمعه ساوه در این نشست گفت: حفظ نظام اسلامی واجب و پراهمیت است و اگر سرنوشت کشور برایمان اهمیت دارد باید نسبت به انتخابات بی اهمیت نباشیم کشور متعلّق به هیچ حذب و گروهی نیست  و این کشور متعلّق به مردم است امّا می بینیم مردم از نوع و روش مدیریت رنج می برند و حق دارند که معترض باشند امّا مهم است که بدانند زمان اعتراض و شکل نشان دادن این اعتراض همین زمان انتخابات و یا نوع انتخابات است ما برای عوض کردن جریانی که برسرمان حاکم است  باید با شرکت فعال در انتخابات  به توان و قدرت خود ایمان داشته باشیم.

دکتر سید ابراهیم حسینی گفت: امیر المومنین علی علیه السلام می فرمایند: مقام دنیا لقمه چرب نیست  و یک مسئول باید بداند که انتخاب شدنش بار مسئولیتش را زیاد می کند مردم باید ملاک های انتخابشان را با دقت برگزینند انتخابات باید تجلّی شایسته سالاری باشد و ملاکها باید خدا پسندانه باشد در انتخابات برد و باخت معنا ندارد امّا باید دقت کنیم اگر فرد نادرستی بر منصب ریاست جمهوری بنشیند می تواند منشاء نا ملایمتهایی باشد. رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی فرد دوم مملکت است و اختیارات بسیاری دارد پس باید با چشم باز رأی بدهیم و فرد صالحی را بر این کرسی خطیر بنشانیم و باید به قدرت رأی و انتخابمان ایمان بیاوریم.

سرپرست واحد ساوه نیز ضمن خیر مقدم  خدمت امام جمعه محترم پیشاپیش ایام ارتحال حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را تسلیت گفتند. دکتر ثمری خلج با اشاره به فرارسیدن انتخاباتی دیگر گفت:ما باید تمام توان خود را جهت برگزاری انتخاباتی با حضور همه مردم به کار بگیریم چرا که حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها تأییدی دوباره بر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. در ادامه جلسه اساتید و اعضاء حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون انتخابات پرداختند. شایان ذکر است در این جلسه معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شمال استان مرکزی، هیأت رئیسه و اساتید و نمایندگان تشکّل های  دانشجویی نیز حضور داشتند.

                         

                         

                                

کد خبر 8334

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.