نقش هدایتی نهاد رهبری در دانشگاه ها باید پر رنگ تر باشد

به نقل از واحد رسانه دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان کردستان؛ چهل و دومین جلسه استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان؛ به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

به گزارش دبیرخانه استانی پویش ملی در بهشت استان کردستان؛ به نقل از واحد رسانه دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان کردستان؛ چهل و دومین جلسه استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان؛ به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

این جلسه در راستای سلسله جلسات ماهانه دفاتر نهاد استان در روز شنبه مورخ 8خرداد ماه 1400 و با حضور مسئول دفتر استانی و مسئولین و کارکنان محترم دفاتر نهاد دانشگاه های استان کردستان در محل سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی پردیس شهید مدرس سنندج، با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بیابانی مسئول محترم دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان، با اشاره به وظایف انبیا الهی در هدایت مردم  به سمت خیر و خوبی، بیان کردند: بر اساس اساسنامه نهاد نمایندگی، وظایف نهاد رهبری در دانشگاه ها بر سه اصل حمایت، هدایت و نظارت استوار می باشد که با توجه به وضعیت موجود در جامعه و دانشگاه ها، امروزه نقش هدایتی باید پر رنگ تر شود و دفاتر باید در این زمینه اهتمام ویژه ای را داشته باشند.

ایشان همچنین با توجه به دستور کار جلسه،  از فعالیت دفاتر در زمینه پویش در بهشت تقدیر کردند و گفتند: زحمات کشیده شده قابل تقدیر است ولی این دلیل بر عدم تلاش برای بهتر نشدن نیست چرا که هنوز به نتیجه مطلوب و دلخواه استان نرسیده ایم.

حجت الاسلام بیابانی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اواخر خردادماه و وضعیت انتخاباتی کشور بیان کردند: طبق قانون و بخشنامه های ارسالی هیچ یک از کارکنان دستگاه های دولتی و نهاد های منتصب به مقام معظم رهبری در زمان اداری و با استفاده از اموال بیت المال، حق تبلیغ بر له و یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارند لذا همکاران محترم ضمن رعایت این قانون انتضار می رود در مجموعه خود براین موضوع نظارت ویژه ای را داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین منادی مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، ضمن خیر مقدم به مسئولین و همکاران محترم دفاتر، با اشاره به ضرورت تشکیل واحد رسانه برای دفاتر نهاد به منظور ارتباط بیشتر با مخاطب و نیز به هدف مجهز گشتن به سلاح روز خاطرنشان کرد: دفتر نهاد فرهنگیان در این امر پیشرو بوده و برای ارتقای توانمندی خود آماده است.

دکتر یحیی معروفی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز با حضور در این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین محترم و کارکنان دفاتر نهاد، بیان کردند: نقش دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها بسیار راهبردی و مهم است چرا که دفاتر نهاد در دانشگاه ها بازوی حمایتی و نظارتی هستند برای کمک به ریاست و مجموعه دانشگاه جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

کد خبر 8290

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.