انتخابات پیش رو فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین تکلیف امروز مردم خلق حماسه اقتدار آفرین و دشمن شکن در صحنه انتخابات ۲۸ خردادماه جاری است.

 دری نجف آبادی افزود: انتخابات پیش رو فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است و همه باید از شجره طیبه انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنند.

وی بیان کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن، اهل بیت (ع)، غدیر و عاشور دارد باید همه برای حفظ این شجره و تقویت روز افزون آن تلاش کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: انتظار است مردم علاوه بر حضور گسترده در انتخابات پیش رو به مسئله مهم انتخاب فرد اصلح توجه ویژه داشته باشند و امید است دولت منتخب نیز همه توجه و تلاش خود را برای افزایش بیشتر عزت کشور، حل مشکلاتاقتصادی، معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان به کار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مردم باید در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بار دیگر عهد و پیمان خود را با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا به رخ جهانیان بکشند.

وی گفت: هرفردی که عهده دار ریاست جمهوری اسلامی ایران شود باید در مسیر امام و رهبری گام بردارد و پرچم ایران را در دنیا با عزت به اهتزاز درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دولت جدید باید ظرفیت ها و توانمندی های مهم داخلی را مورد توجه قرار دهد و به مشکلات مردم به معنای واقعی رسیدگی کند.

کد خبر 8275

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.