مسابقات مجازی تفسیر سوره لقمان

دهمین طرح قرآنی رمضان بهار قرآن (ترجمه و تفسیر سوره مبارکه لقمان)  در واحد اراک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ دهمین طرح قرآنی رمضان بهار قرآن (ترجمه و تفسیر سوره مبارکه لقمان)  در واحد اراک برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین مهدی همتی رئیس محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک  ابراز داشتند: دهمین دوره طرح فرهنگی قرآنی رمضان بهار قرآن با عنوان کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه لقمان به همت کانون قرآن و عترت در ایام ماه مبارک رمضان با حضور استادان و کارکنان ودانشجویان  دانشگاه به صورت مجازی  کارگاه این طرح  برگزار گردید .

 استاد همتی : این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء معرفت دینی و ترویج و توسعه معارف قرآنی کارکنان استادان و دانشجویان  دانشگاه در حوزه قرآن به ویژه آشنایی با ترجمه و تفسیر کلام نورانی وحی و   بهره مندی از معارف حیات بخش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

ایشان بیان داشتند: در این دوره تعداد 120 نفراز کارکنان ، استادان و دانشجویان  ثبت نام نمودند و آزمون این دوره نیز به صورت مجازی در تاریخ 4/3/400 ساعت 11 صبح سوالات آزمون در سایت واحد الکترونیکی واحد اراک  بارگذاری گردید و شرکت کنندگان در آزمون در مدت 40 دقیقه به سوالات پاسخ دادند .

استاد همتی در پایان  اظهار داشتند اساتید و کارکنانی که موفق شوند  60% آزمون را کسب نمایند از 32 ساعت کارگاه آموزشی بهره مند خواهند شد و به نفرات برتر نیز در بخش اساتید ، کارکنان و دانشجویان جوایز ارزنده اهداء خواهد شد .  

کد خبر 8040

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.