مشروعيت الهی و مقبوليت مردمی دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ايران

نشست هم اندیشی استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان درروز سه شنبه مورخ 4اردیبهشت ماه 400 در محل سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی به همت دفتر هم اندیشی استادان و بسیج اساتید دانشگاه و با حضور مسئولین دانشگاه و جمعی از استادان و کارکنان در محل نشست و همچنین حضور جمعی از دانشجویان به صورت مجازی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستمی امام جمعه محترم شهرستان قروه برگزار گردید.

به گزارش  دبیرخانه استانی پویش ملی در بهشت استان کردستان؛ به نقل از واحد رسانه دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، نشست هم اندیشی استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان درروز سه شنبه مورخ 4اردیبهشت ماه 400 در محل سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی برگزار گردید.

این نشست به همت دفتر هم اندیشی استادان و بسیج اساتید دانشگاه و با حضور مسئولین دانشگاه و جمعی از استادان و کارکنان در محل نشست و همچنین حضور جمعی از دانشجویان به صورت مجازی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستمی امام جمعه محترم شهرستان قروه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در این نشست با اشاره به اتفاقات ومشکلاتی که انقلاب  اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود با آن مواجه بوده است بیان کردند: این انقلاب از آغاز با مشکلاتی روبرو شد ولی چون مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی داشت، و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مهمترین رکن انقلاب را مردم میدانستند، از همه مشکلات سربلند بیرون آمد و راه پیشرفت را همچنان ادامه می دهد.

ایشان همچنین در ادامه با بیان نظر امام (ره) در مورد ضد انقلاب به رابطه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلام اشاره کرده و گفتند: انقلاب اسلامی به معنای عام است و جمهوریت را در بر می گیرد؛ و ضد انقلاب از نظر امام خمینی(ره) کسی است که انقلاب اسلامی را در جمهوری اسلامی محدود کند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران براندازی صورت نخواهد گرفت چرا که این انقلاب حیات خود را با حضور مردم آغاز کرده و ادامه می دهد وانتخابات یکی از نمونه های این ادعا است.

امام جمعه محترم شهرستان قروه در پایان صحبت های خود به معیار های انتخابات سالم پرداختند وبیان کردند: در یک انتخابات سالم با ید

 اولا آرامش برقرار باشد یعنی کاندیداها نسبت به رعایت اخلاق اهتمام لازم را داشته باشند،

دوما همه اجزای انتخابات از کاندیدا ها و طرفداران آنها تا مجریان و شرکت کنندگان در انتخابات همه از قانون تبعیت لازم را داشته باشند.

کد خبر 7776

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.