مراسم گرامیداشت سوم خرداد یوم الله آزادسازی خرمشهر

به گزارش رابط خبری نهاد رهبری دانشگاههای خراسان جنوبی؛ مراسم بزرگداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر با حضور حجه الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزارشد.

در این مراسم حجه الاسلام طاهری با اشاره به رشادت های بی نظیر رزمندگان دلاور اسلام در سال های دفاع مقدس و مخصوصا آزادسازی خرمشهر گفت: سال های دفاع مقدس به طور عام و حماسه آزادسازی خرمشهر به طور خاص درس های بسیاری به ما می دهد

حجه الاسلام طاهری در ادامه با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم اعتقاد و باور به نصرت و امداد الهی گفت: اعتقاد و اعتماد به نصرت الهی توجه به این مساله مهم است که اگر خدا را یاری کردید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه روز آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت و ایثار و پیروزی است با نقل جمله معروفی از شهید والامقام جهان آرا گفت: وقتی رشادت ها رزمندگان دلاور اسلام را مرور می کنیم می بینیم که درس های زیادی می توان ازدفاع مقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر گرفت.

حجه الاسلام طاهری گفت باور و اعتقاد راسخ به اینکه مقاومت نتیجه بخش است و ایمان و اعتقاد کامل به نصرت الهی، و اعتماد به جوانان وروحیه جهادی داشتن و اعتماد نکردن به دشمن، از جمله مهم ترین درس هایی است که باید از حماسه آزادسازی خرمشهر گرفت.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان؛ همچنین با اشاره به نیاز کشور به یک دولت جوان حزب اللهی با معیار ها ومشخصه های مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است و همه وظیفه داریم در زمینه مشارکت فعال وپرشور مردم عزیز در انتخابات تلاش و مجاهدت نماییم 

کد خبر 7752

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.