مسابقه کتابخوانی «در محضر روح الله»

به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  مسابقه کتابخوانی با عنوان در " محضر روح الله " ویژه دانشگاهیان برگزار می گردد.

به گزارش رابط خبری نهاد رهبری دانشگاههای خراسان جنوبی؛ به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  مسابقه کتابخوانی با عنوان در " محضر روح الله " برگرفته از کتاب سیری در اندیشه های اخلاقی عرفانی امام خمینی (ره) در دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند برگزار می شود.

علاقه مندان جهت  شرکت در مسابقه می توانند از ۱۰ خرداد لغایت ۲۶ خرداد با مطالعه کتاب و ارسال پاسخ سوالاتی که در داخل کتاب می باشد در مسابقه مذکور شرکت نمایند که در پایان به قید قرعه به ده نفر از شرکت کنندگان ( پنج کارمند ، پنج دانشجو ) که پاسخ درست ارسال نمایند هدیه ی نفیسی اهداء خواهد شد.

  خاطر نشان می گردد نحوه ی شرکت در مسابقه به این صورت می باشد که جواب سوالات به صورت یک عدد بیست رقمی از چپ به راست و با قید عنوان کارمند یا دانشجو به سامانه پیامکی نهاد رهبری به شماره ۳۰۰۰۶۳۸۳۶۵ ارسال گردد.

 ضمناً علاقه مندان جهت دریافت کتاب و سوالات مسابقه به رابطین محترم روابط عمومی واحد ها مراجعه نمایند.

شایان ذکر است این برنامه به همت  دفتر نهادرهبری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می شود.

کد خبر 7608

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.