آیین غبارروبی و عطر افشانی مقبره شهید گمنام

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آیین غبارروبی و عطر افشانی مقبره شهید گمنام سایت پردیس علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، آیین غبارروبی، عطر افشانی و ادای احترام به شهید گمنام سایت پردیس دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این رویداد ، بهره مند دانش آموز گروه استقبال و تشریفات، با قرائت دکلمه ای در مدح و ستایش شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس، یاد شهدای سلامت که در عملیات مبارزه با ویروس مخرب کرونا خوش درخشیدند را گرامی داشت و  شاخه گلی میان مسؤلان حوزه سلامت استان بوشهر توزیع کرد.

در ادامه به صورت زنده و مستقیم طی تماس تلفنی با گزارشگر صدا و سیمای مرکز خوزستان مستقر در شهر خرمشهر، به بیان مطالبی در خصوص حال و هوای این شهر قهرمان در روز فتح خرمشهر اشاره گردید و خاطراتی در خصوص شهدای والامقام عملیات حماسه آفرین بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر گردید، ذکر شد.

سپس با حضور کارکنان و مدیران حوزه سلامت، همزمان به صورت‌ ارتباط تلفنی با مرکز خرمشهر گلبانگ پیروزی با رمز عملیات بیت المقدس به صورت‌ جمعی با خوانش دوستداران سلامت عبارات "بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب(ع)" طنین انداز شد.

در ادامه این آیین حماسی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به رمز سربلندی و پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر با استناد به آیات نورانی کلام وحی پرداخت.

در پایان کلیه مدعوین حاضر در این آیین، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، فتح خرمشهرهای پیش رو نظیر حضور و مشارکت حداکثری ملت مقاوم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مبنای موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی عنوان کردند.

 

کد خبر 7427

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.