وبینار «انتخابات پرشور؛ انتخاب مطلوب و تمدن سازی نوین اسلامی»

وبینار « انتخابات پرشور؛ انتخاب مطلوب و تمدن سازی نوین اسلامی» با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر قاسم جعفرزاده در این وبینار گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی است.

وی اضافه کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نقش کلیدی در مدیریت کشور دارد و با برگزاری انتخابات به سمت آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنیم.

جعفرزاده با بیان اینکه تمدن سازی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: رساندن جامعه به حیات طیبه، فراهم کردن زمینه برای رشد و تعالی و سعادت انسان از دیگر آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: اهمیت انتخابات در شرایط فعلی برای همه نخبگان مشخص است و در هیچ دوره ای جبهه باطل در مقابل جبهه حق این چنین رخ عیان نکرده است.

دکتر اسماعیل گلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه و دبیر دفتر هم‌اندیشی استادان دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: مشارکت بالا در انتخابات می تواند سکوی پرش برای کشور جهت تمدن سازی نوین اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است، باشد.

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه ها باطل کننده سحر تمام توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

گفتنی است این وبینار توسط کانون بسیج اساتید و دفتر هم‌اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و وبینار با پرسش و پاسخ خاتمه یافت.

کد خبر 7351

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.