گرامیداشت فتح خرمشهر

به گزارش دبیرخانه استانی پویش ملی در بهشت کرمان؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان سالروز فتح خرمشهر را گرامی می دارد.

«امام جعفرصادق (علیه‌السلام)»: اُغزوا تُوَرِّثوا ابناءَكُم مَجداً. در جبهه‌های نبرد با دشمن همواره آماده و در راه خدا جهاد نمائید كه شرف و افتخار را بعد از خود برای فرزندانتان به یادگار خواهید گذاشت. (وسائل، ج ١١، ص ٩) جهاد و مبارزه با استبداد و استکبار منحصر به زمان و مکان خاصی همانند کربلا نیست تا زمانی که ظلم ،ستم و افرادی هستند که بر روی زمین فساد می کنند مبارزه ادامه دارد و مبارزه همانطور که مولا امیر المومنین علی علیه السلام می فرمایند : از خدا بترسید و با مال و جان و زبان خود در راه خدا مجاهدت نمائید. (نهج‌البلاغه، وصیت‌(نامة) ٤٧ منحصر در جان نیست بلکه مال و زبان ویا هر وسیله ای دیگر که می توانید از حق ،عدالت و حقانیت دفاع کنید را در بر می گیرد.

گرامی و بزرگ داشت سالروز حماسه سوم خرداد سال 1361 این پیام را به جهانیان و ما جوانان و مردم عزیزایران ؛تداعی می کند که لانه ظلم و استبداد از خانه عنکبوت سست تر و ضعیف تر است اما برای ریشه کن کردن این لانه به اراده پولادین ،همراه با بصیرت نیاز است.

گرامی داشتن ایام الله برای این است که فراموش نکنیم که در حال مبارزه هستیم و تا زمانی که زمین از جور ، ظلم و فساد پاک نشده است مبارزه ادامه دارد و علاوه بر فتح خرمشهر ،فتح دیگر عرصه ها نیز لازم است.

چه زیبا است که ما جوانان و مردم ایران در 28 خرداد سال 1400حماسه ای دیگری خلق کنیم و با بصیرت کامل فردی را انتخاب کنیم که به توان جوان ایرانی و مردم آن اعتقاد داشته باشد و درعرصه های پیشرفت کشور ، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت عزیز ایران اسلامی،رشد مضاعف ایجاد کند .

کد خبر 7252

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.