مجمع خیرین هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

حدود ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه و تعدادی از اعضای گروه معارف اسلامی و مسئول نهاد رهبری هم جز اعضای مجمع خیرین می باشند.

به گزارش روابط عمومی دبیر خانه پویش ملی در بهشت دانشگاه مازندران؛ مجمع خیرین هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران (منا) از آبان ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

لازم به ذکر است که با انجام انتخابات ۱۱ نفر بعنوان عضو هیات امنا مجمع انتخاب شدند.

تاکنون فعالیتهای ذیل توسط مجمع انجام شد؛
۱_ توزیع بسته های غذایی بین خانواده‌ای نیازمند بیماران سرطانی، دیالیزی، ام اس و ... به تعداد دویست بسته که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بود  جمعا ششصد میلیون ریال.

۲_ توزیع نان نذری در عصر روز چهاردهم ماه مبارک رمضان و سالروز تولد امام حسن مجتبی در یازده نانوایی در مناطق محروم شهر ساری به ارزش شصت و هفت میلیون و پانصد هزار ریال.

۳_ توزیع بسته پروتئینی به تعداد ۲۲۰ بسته در شب‌های احیاء در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ به ارزش هر بسته یک میلیون ریال و جمعا دویست و بیست میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند بیماران سرطانی و ام اس و خانواده های بیماران تحت پوشش انجمن امداد بیماران سرطانی.

گفتنی است، حدود ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه و تعدادی از اعضای گروه معارف اسلامی و مسئول نهاد رهبری هم جز اعضای مجمع خیرین می باشند.

هر چند بیشترین فعالیت خیریه این مجمع در عرصه حوزه سلامت است، ولی ان شاالله در آینده، این مجمع خیرین بر اساس اهداف و دستورالعمل های نیکوکارانه طرح منا نهاد رهبری دانشگاه ها نیز می تواند ادامه مسیر دهد و تشکیل مجموعه خیریه دیگر در این شرایط و در این زمان به صلاح دانسته نشد.

 

کد خبر 7128

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.