پیوستن خانه قرآن شهید دهقانی به پویش

خانه قرآن شهید محمد دهقانی ، از خانه های قرآنی با سابقه و قدیمی استان هرمزگان است که بیش از 25 سال سابقه کار و فعالیت های مختلف و متعدد فرهنگی و قرآنی در این استان را دارد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ خانه قرآن شهید دهقانی همزمان با برگزاری پویش ملی در بهشت که شامل بخش ها و برنامه های مختلف و متعدد فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است  به این پویش پیوست.

خانه قرآن شهید محمد دهقانی ، از خانه های قرآنی با سابقه و قدیمی استان هرمزگان است که بیش از 25 سال سابقه کار و فعالیت های مختلف و متعدد فرهنگی و قرآنی در این استان را دارد.

این خانه قرآن در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف و متعددی را به مرحله اجرا گذاشته است و مخاطبان زیادی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را با برنامه های خود همراه ساخته است به طوری که در یکی از این برنامه ها با عنوان "از نوجوانی سحر خیز باشیم"  که ویژه نوجوانان 9 تا 18 سال است قریب به 400 نفر از نوجوانان دختر و پسر در آن مشارکت دارند.

دومین برنامه این مجموعه قرآنی جزء خوانی قرآن کریم به نیابت از شهدای استان هرمزگان است و شیوه اجرای این برنامه به این شکل است که مخاطبان این برنامه هر روز به نیابت از یک شهید جزئی مشخص از قرآن را تلاوت می کنند و به این ترتیب هر روز قرآن کریم توسط مجموعه ای از علاقمندان به قرآن کریم و با همراهی و شهدای عزیز هرمزگان ختم می شود و روز بعد نیز نام شهدایی دیگر برای ختم قرآن در لیست قرار می گیرد.

سومین برنامه خانه قرآن شهید دهقانی برگزاری جلسات آنلاین قرائت قرآن است که هر روز ساعت 14 بعد از ظهر این برنامه با حضور معلیمن قرآن و جمعی از اعضای فعال خانه قرآن شهید دهقانی در فضای اسکای روم برگزار می شود و قرآن آموزان به قرائت آیاتی از قرآن کریم می پردازند.

چهارمین برنامه این خانه قرآن برگزاری جشن ها و مراسمات اهل بیت است که توسط هیئت قرآن و عترت شهید دهقانی هر چهارشنبه و با برنامه ریزی هایی که نوجوانان خانه قرآن انجام می دهند برگزار می شود و در این برنامه ها از اساتید، و علمای خوبی برای سخنرانی و بیان مطالب دعوت می شود، همچنین نوجوانان  بنا برنوع برنامه ها به صحبت، قرائت قرآن و اجرای برنامه می پردازند.

پنجمین برنامه نیز برگزاری مسابقات قرآنی و معرفتی گوناگون است که به نفرات برتر نیز هدایایی تقدیم می شود.

کد خبر 703

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.