افتتاح مرکز دارالقرآن و العترت پردیس الزهرا(س) زنجان به صورت مجازی

با حضور مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان افتتاح مرکز دارالقرآن و العترت پردیس الزهرا(س) زنجان به صورت مجازی انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت ؛ با حضور مدیریت امور پردیس های استان زنجان تاسیس شد.

افتتاح مرکز دارالقرآن و العترت پردیس الزهرا ( س ) زنجان به صورت مجازی و در راستای ترویج فرهنگ و آموزش قرآن کریم میان دانشجو معلمان ، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان و نیز اجرایی شدن اسناد بالا دستی دانشگاه مبنی بر توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و عترت ، مرکز دارالقرآن و العترت پردیس الزهرا (س) با حضور ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور، معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در این آیین نمادین ، دکتر حسین خنیفر ، رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اهمیت و نقش قرآن کریم در زندگی انسان ها گفت : مادامی که مسمانان قرآن را بفهمند و به آن عمل کنند و به حج به عنوان عامل وحدت توجه داشته باشند و به امام حسین (ع) ارادت بورزند هیچ کس نمی تواند بر آنان مسلط شوند. در ادامه مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان ؛ ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این طرح وزین قرآنی با اشاره به شرایط دانشگاه ها در دوران شیوع کرونا گفت، خدا را شاکریم، در زمانی که انتظار می رفت حوزه فرهنگی به دلیل اقتضائات دوران کرونایی به حاشیه برود، با اهتمام مسئولان و همکاران این حوزه و با ابداعات و ابتکاراتی که برای انجام فعالیت های فرهنگی به عمل آمد، شاهد هستیم که فعالیت های فرهنگی به شکلی پویا به بالندگی خود ادامه می دهد. اوجاقلو ریاست دانشگاه ضمن قدردانی از ابتکار معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی در زمینه ی تاسیس مراکز دارالقران و العترت در مراکز پردیس ها از زحمات کارشناسان فرهنگی و کلیه عوامل دست اندکار در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6926

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.