بیانیه بسیج اساتید پیرامون جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

اقدامات وحشیانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و شهادت ده‌ها تن از جمله زنان و کودکان و نیز حمله راکتی به ساختمان های مسکونی غزه دگربار موجب بروز خشم و نفرت گسترده همه آزادگان جهان به ویژه مسلمانان از این رژیم منحوس گردید.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت ؛ سازمان بسیج اساتید استان زنجان پیرامون جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین بیانیه ای صادر کرد . 

  بسم الله الرحمن الرحیم

 (  مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا ۖ وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ ۖ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ          ( سوره مبارکه عنکبوت ، آیه ۴۱)

اقدامات وحشیانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و شهادت ده‌ها تن از جمله زنان و کودکان و نیز حمله راکتی به ساختمان های مسکونی غزه دگربار موجب بروز خشم و نفرت گسترده همه آزادگان جهان به ویژه مسلمانان از این رژیم منحوس گردید.

در کنار محکومیت وسیع مردمی و جنبش های عدالت طلب و آزادی بخش در سراسر جهان نسبت به این اقدام ددمنشانه ی صهیونیست ها ، سکوت سازمان ها و نهادهای بین المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر قابل تامل است که به عنوان رویه و پارادیمی نامیمون درآمده است که از سال ۱۹۴۸ شاهد آن هستیم. اگرچه در کنار نقش دولت های صهیونیست پرور غربی ، برخی از حکومت های پادشاهی و غیر دموکراتیک عربی با عادی سازی روابط خود با این " وصله ناجور" و "گرگ ناخوانده غرب آسیا" به جرات بخشی این رژیم برای کشتار و آواره نمودن مردم بی گناه فلسطین کمک کرده اند.

آنچه در برهه کنونی بایستی بطور جد به اشغالگران قدس و حامیان آن ها متذکر شد اشاره بر ارتقا و تحول فزاینده در قدرت دفاعی جبهه مقاومت فلسطین و آگاهی روزافزون مردم در سراسر جهان نسبت به حضور نامشروع و باطن پلید رژیم صهیونیستی است. تکرار چنین اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل با پاسخ های قاطع و ویران کننده به وسعت ساخت و سازهای زیرینایی و روبنایی هفتادساله صهیونیست منجر خواهد شد.

ما اساتید بسیجی استان زنجان به رژیم غاصب و حامی جنایت کارش یعنی آمریکا اعلام می داریم خروج نظامیان و غاصبان از این منطقه و ایجاد صلح و آرامش در آن، هدف قطعی و اصلی امت اسلامی است. همچنین به آنها هشدار می‌دهیم که از جنایت علیه مردم بی دفاع فلسطین دست بردارند، در غیر این صورت همان گونه که در رویکرد جدید دفاعی نیروهای مقاومت شاهد بودید، بارانی از موشک‌های انتقام انتفاضه به همراه آتش خشم جوانان غیور فلسطینی بر خانه سست و عنکبوتی آنان فرود خواهد آمد.

در پایان ضمن محکومیت شدید این جنایات علیه بشریت، در چارچوب رسالت خود و با تأسی به مکتب سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از هیچ حمایتی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

و الله عزیز ذوالانتقام

سازمان بسیج اساتید استان زنجان

کد خبر 6921

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.