پنجمین وبینار آزاد اندیشی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری

مشاور عالی بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور: مساله تحول آفرینی مردم و دولت از مهمترین موضوعات و منویات مکتب مقام معظم رهبری در انتخابات 1400 است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل، پنجمین وبینارآزاد اندیشی از سلسله وبینارهای آزاداندیشی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری با عنوان " انتخابات 1400  و الگوی تحول در مکتب انقلاب اسلامی" به همت کانون بسیج اساتید و دفتر هم اندیشی استادان نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

دکتر شعبانی در این وبینار با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان فصل جدید حرکت انقلاب و پیشبرد اهداف آن، تصریح کرد: ناکارآمدی مدیریت اجرایی در اداره کشور، دغدغه کاهش مشارکت مردم در انتخابات و غرض ورزی های نظام سلطه علیه کشور از مهمترین مشکلات روبروی کشور است.

وی انتخابات 1400 را صحنه تحول اساسی به دست مردم دانست و گفت: این تحول ممکن است مسبب پیشرفت بخش های مختلف تمدنی کشور و نظام شود و یا عدم آن مسبب پیشرفت آسیب پذیر و پرهزینه می شود.

ایشان مولفه های عظمت تحول آفرین ملت را برشمرد: برخورداری ایمان مکتبی، برخورداری از رهبری حکیم، هویت اسلامی ایرانی، روحیه استکبار ستیزی و شکست ناپذیری، فرسودگی جبهه دشمن و توسعه عمق راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا.

دکتر شعبانی در بخش پایانی صحبت های خود عظمت ملت ایران را پایدار دانست و گفت: توجه و توسل به خدا و اهل بیت علیهم السلام، اطمینان به نصرت الهی، انقلابی گری و تحول خواهی، احساس مسئولیت همگانی و عمل جهادی، مراقبت از چالش های درونی، پرهیز از بی حوصله گی و عجله، پرهیز از دو قطبی و عدم اعتماد به دشمن از الزامات پایداری عظمت ملت ایران است.

گفتنی است در پایان اساتید نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح نمودند.

کد خبر 6324

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.