دوره آموزش مجازی با موضوع واجب فراموش شده

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ روند دوره آموزش مجازی واجب فراموش شده، امربه معروف ونهی از منکر ویژه همکاران و اساتید محترم دانشگاه دریانوردی وعلوم دریائی چابهار به صورت کامل شرح داده می شود.

مدت زمان دوره ی آموزشی 13 روز است. دوره با بارگذاری فایلهای مربوطه ازسه شنبه 7 اردیبهشت ماه شروع و تا یکشنبه 19 اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت .

برنامه ی آموزشی به این صورت است که هر  روز یکبار به اندازه 1 فایل 30دقیقه ای ،فایل آموزشی در کانال گذاشته خواهد شد.

فایل های آموزشی در یک فرمت فیلم،  خدمتتان ارائه می شود.

شرکت کنندگان محترم کانال باید بعد از دیدن محتوای فایل های آموزشی ، به سوالات طرح شده که ضمیمه فایل می باشد پاسخ داده و پاسخ های صحیح را به شماره  50001700 ارسال نمایند. ضمنا جواب به سوالات و ارسال به سامانه ،به منزله حضور وغیاب می باشد.و غیبت بیش از دو مورد، شما را از دوره حذف خواهد کرد.

مهلت ارسال پاسخهای صحیح به سامانه  روزانه از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 می باشد.

فایلهای آموزشی هر  روز قبل از ساعت9 صبح درکانال بارگذاری می شود.

درارسال پاسخها به سامانه ، ابتدا حتما کلمه «معروف» را نوشته بعد نام ونام خانوادگی خود را نوشته وبعد بدون فاصله به ترتیب شماره پاسخهای صحیح را نوشته وارسال نمایید.

پیامک نمونه: معروف بهروزفراهی 2468

حضوروغیاب بصورت روزانه انجام می شود و به محض ارسال پیام به سامانه، حضور شما ثبت خواهد شد، و شرکت کنند گانی که روزانه حضور وغیاب منظم اشته باشند، پایان دوره  یک نمره به نمره پایانی  آنها اضافه خواهد شد.

جهت رعایت حقوق دیگران حتما ارسال پاسخها از شماره تلفن شخصی صورت گیرد، درصورت تکرار، شماره تلفن بجز اولین ارسال، مابقی حذف خواهند شد.

دوره آموزشی، آزمون پایانی ندارد و پاسخ گویی روزانه به سوالات و ارسال جوابهای صحیح به سامانه  50001700 به منزله آزمون پایانی محسوب می شود ونمره نهایی براساس نمرات روزانه شما محاسبه می گردد.

ضمنا بزرگوارانی که دردوره شرکت کنند، ولی عضو کانالهای اطلاع رسانی دفتر نهاد دانشگاه،(در پیام رسان ایتا یا سروش ) نباشند ،براساس احترام به حقوق دیگران ،جهت دریافت گواهی پایان دوره می بایست درآزمون پایانی که متعاقبا تاریخ آن اعلام می گردد شرکت نمایند. فلذا ارسال پاسخهایی که فرد عضو کانلهای معرفی شده نباشد، بدون شرکت در آزمون پایانی اعتباری ندارد.

ارسال فایل های کانال برای سایر گروه ها و کانال ها آزاد است و شرعاً مشکلی ندارد. 

هر سوالی که برای اعضای کانال در طول دوره پیش می آید، یادداشت کنند، اگر تا پایان دوره ی مقدماتی پاسخ سوال خود را دریافت نکردند، بعد از اتمام دوره، تمام سوالات جمع آوری و جهت پاسخگویی برای استاد ارسال می شوند.

کد خبر 5886

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.