مسابقه کتابخوانی کتاب تفسیرسوره مجادله

حجت الاسلام و المسلمین حسین کرتی خورگو از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «تفسیرسوره مجادله» ویژه کارکنان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین کرتی خورگو از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «تفسیرسوره مجادله» ویژه کارکنان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خبر داد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «تفسیرسوره مجادله» حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) ویژه کارکنان دانشگاه برگزار می شود . در پایان نیز از شرکت کنندگان در این دوره آزمون گرفته خواهد شد.

یکی از دلایل ادامه دوره به صورت برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم ، برقراری ارتباط بین انسان و قرآن در این ماه مبارک است، زیرا رمضان ماه بهار قرآن است.

وی افزود توجه به تفسیر قرآن کریم می تواند در همه ابعاد زندگی موثر واقع گردد. از جمله مباحثی که باید در دانشگاه به آن توجه شود و ذیل مسئله تعلیم و تربیت می باشد این است که باید جلسات تفسیر در دانشگاه ها برقرار شود تا این ارتباط سازنده تشکیل و سبب رشد بیشتر تعلیم و تربیت در جامعه دانشگاهی گردد

کد خبر 4323

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.