ویژه برنامه اینترنتی شب های بندگی

با توجه شرایط بیماری حاکم بر کشور و الزام به عدم اجتماع این دانشگاه که دارای سابقه طولانی در برگزاری مراسم های شب های قدر در سطح شهر می باشد، مانند سال قبل اقدام به تهییه ویژه برنامه اینترنتی در این خصوص کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان  غربی؛ ویژه برنامه اینترنتی شب های قدر ویژه شب های قدر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه تهیه و منتشر شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر بیگی در این خصوص گفت: با توجه شرایط بیماری حاکم بر کشور و الزام به عدم اجتماع این دانشگاه که دارای سابقه طولانی در برگزاری مراسم های شب های قدر در سطح شهر می باشد، مانند سال قبل اقدام به تهییه ویژه برنامه اینترنتی در این خصوص کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیام نور آذربایجانغربی درخصوص بخش های این ویژه برنامه افزود: این ویژه نامه شامل بخش هایی مانند سخنرانی در خصوص فضایل بزرگ این شب عزیز است و همچنین در بخش دیگر جناب آقای دکتر صولتی پزشک عمومی و متخصص طب سنتی - ایرانی به ایراد توصیه هایی هایی در خصوص رعایت اصول تغذیه ای سالم در طول این ماه پرداختند.

بیگی در ادامه افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت نهاد رهبری این دانشگاه به آدرس AZPNU.NAHAD.IR و یا صفحه آپارات این دفتر به ادرس APARAT.COM/AZPNU_NAHAD از این ویژه برنامه دیدن نمایند.

 

کد خبر 4267

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.