برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن کریم

طرح نان مهربانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسابقه عکاسی روزه اولی ها ویژه فرزندان اساتید و کارکنان، جشنواره فرهنگی ماه نور، مسابقه خاطره و دلنوشته لحظات شیرین ماه رمضان، نشست مجازی دانشجویی با موضوع شاخصه های دانشگاه مهدوی و رسالت دانشجوی منتظر از اهم این برنامه هاست.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با پیوستن به پویش ملی قرآنی در بهشت و اعلام اینکه محوریت برنامه های ماه مبارک رمضان در این استان در قالب های مختلف قرآنی و همسو با «پویش قرآنی در بهشت» در حال برگزاری است، از کلیه دانشگاهیان و علاقه مندان معانی و مفاهیم قرآنی به منظور پیوستن به این پویش دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با توجه به شرایط خاص کشور، «پویش قرآنی در بهشت» را با کمک دانشجویان، اساتید، مدیران و همکاران دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می کند، گفت: در همین راستا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر محوریت برنامه های خود را در قالب های مختلف قرآنی و همگام با محورهای این پویش ملی تدوین و پیاده سازی کرده است.

قاضی زاده با بیان اینکه چندین برنامه جذاب و آموزنده در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حال اجراست، توضیح داد: یکی از این برنامه ها، طرح «رمضان بهار قرآن» که با محوریت تفسیر سوره لقمان ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های استان هر روز ماه مبارک رمضان ساعاتی پیش از وقت افطار در فضای مجازی با تدریس حجت الاسلام و المسلمین واحدی از قم است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در خصوص دیگر برنامه ها تشریح کرد: طرح نان مهربانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسابقه عکاسی روزه اولی ها ویژه فرزندان اساتید و کارکنان، جشنواره فرهنگی ماه نور، مسابقه خاطره و دلنوشته لحظات شیرین ماه رمضان، نشست مجازی دانشجویی با موضوع شاخصه های دانشگاه مهدوی و رسالت دانشجوی منتظر از اهم این برنامه هاست.

وی همچنین با اشاره به ایام پرفیض و برکت لیالی قدر از برگرازی اعمال این ایام به صورت مجازی در جوار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم خبر داد.

حجت الاسلام قاضی زاده از استمرار حرکت خداپسندانه مواسات در این دانشگاه یاد و اذعان کرد:آماده کردن ۱۵۰ بسته کمک های مؤمنانه و توزیع بین نیازمندان همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام که به همت گروه بذر انفاق معاونت فرهنگی دانشجویی واحد بوشهر و مرکز خیریه نیکوکاری نهال امید دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر انجام شد، حرکت خودجوشی بود که امید است مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پویش ملی در بهشت می توانند به نشانی اینترنتی http://darbehesht.ecnahad.ir و یا وبگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به آدرس http://www.nahad.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 4240

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.