لایو اینستاگرامی تفسیر موضوعی قرآن کریم

این جلسه که به صورت زنده در صفحه اینستاگرامی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلیمن محبی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طی سخنانی در خصوص آفت های ورود به عرصه هایی که به انها علم و دانش نداریم به بیان مسائلی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ در این جلسه که به صورت زنده در صفحه اینستاگرامی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلیمن محبی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طی سخنانی در خصوص رسانه به بیان مسائلی پرداختند.خلاصه مختصری از این بیانات به شرح زیر می باشد.

اگر کسی می تواند علمی در موضوعی تحصیل نماید باید از علم خود پیروی کند و اگر نمیتواند باید در آن موضوع از اهل خبره آن مسئله تبعیت کند.

ایشان عنوان کردند نهی از مسائلی که به انها علم و آگاهی نداریم معنی وسیعی دارد که موضوعات اعتقادی ،سخن گفتن، شهادت دادن، قضاوت کردن و... را شامل میشود .

حجت الاسلام سوری خاطر نشان کردند که در همه امور و مسائل ملاک انسان باید علم و یقین باشد.به غیر از آن هر چه که باشد سزاوار اعتماد نیست .خواه ظن و گمان ویا حدس و تخمین و یا شک و احتمال باشد.

کد خبر 3022

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.