فعالسازی ظرفیت های مجازی ویژه دانشگاهیان

فصل رویش 5 ویژه ماه مبارک رمضان با ارائه محتواهای عرصه دینی، فرهنگی و ... در بستر فضای مجازی برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی دربهشت؛ به نقل از وبگای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان  ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی است تا فارغ  از تمامی ظواهر زندگی دنیوی ، خالصانه به بندگی ذات لایتناهی خداوند بیندیشیم و اکنون که ماه رمضان ماه بهار قرآن و دل ها با بهار طبیعت مقارن شده امیدوارم بتوانیم شاهد شکوفایی اندیشه های متعالی و تجدید قوای روحی باشیم و از برکات ماه خدا بهره مند شویم.

وی در ادامه با توجه به وضعیت کرونا در کشور و استمرار فعالیت های فرهنگی مذهبی در فضای مجازی  افزود: در ماه رمضان سال گذشته "طرح فصل رویش یک " برای اولین بار با ارائه  محتواهای دینی، فرهنگی و معرفتی ، برگزاری مسابقات در سه سطح دانشجویی و کارمندی آغاز به کار کرد و به دلیل عدم تشابه با برنامه های دانشگاه و بهره مندی از کلام اعضای هیئت علمی دانشگاه، ائمه جماعات و استادان گروه معارف دانشگاه  در میان دانشگاهیان مطلوب واقع شد  و با توجه به تعدد نفرات در فضای مجازی  در فضای مسکوت کرونا شاهد پویایی و استقبال دانشجویان وهمکاران در طرح فصل رویش بودیم

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری  در ادامه از فعالیت فصل رویش در فصل های دیگر سال گذشته  و با تغییر رویکرد و ایجاد کارگروه های تخصصی خبر داد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی  ازفعالیت های  فصل رویش5 در ماه رمضان سال ۱۴۰۰  خبر داد و افزود : در این برنامه با سه طرح طنین آرامش، سلامت معنوی ویژه ماه مبارک رمضان ، جرعه ای از دریا ، سی روز، سی پند ویژه ماه رمضان و سیمای خوبان، معرفی عرفای معاصر و همچنین با ویژه برنامه هایی نظیر کمک مومنانه تهیه بسته معیشتی – بهداشتی نیازمندان، ویژه برنامه کریمانه ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه هدیه ی جان، ختم جمعی  قرآن کریم ویژه شب های قدر و ویژه برنامه عیدانه در عید فطرهمراه دانشگاهیان در سه سطح استادان، دانشجویان و کارکنان خواهیم بود .

 وی در پایان گفت؛ از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه های فصل رویش  می توانند به آدرس nahad.uswr.ac.ir  مراجعه نمایند.

کد خبر 286

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.