برنامه های ماه رمضانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نشست خبری الحاق برنامه های ماه مبارک رمضان دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان به " پویش سراسری #در_بهشت "، امروز در دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی دربهشت؛ نشست خبری الحاق برنامه های ماه مبارک رمضان دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان به " پویش سراسری #در_بهشت "، امروز در دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌ برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست خبری پویش قرآنی در بهشت با اشاره به آغاز این پویش در دانشگاه‌ها گفت:دفتر نهاد دانشگاه طبق روال سال گذشته، امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز استان برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های متنوع در ماه مبارک رمضان برای عموم دانشگاهیان با رویکرد فضای مجازی نمود.

وی افزود: با توجه به برگزاری " پویش سراسری #در_بهشت "، توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها، تمامی برنامه های این دفتر به این پویش ملحق شدند.

وی درباره این پویش گفتند: در این پویش به گونه‌ای برنامه ریزی شده که دفاتر نهاد و دانشگاه‌ها برنامه‌های اختصاصی خود را برای ماه رمضان در قالب این پویش اجرا کنند.

وی یادآور شد :در این پویش تلاش شده است امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای فعالیت دینی و معنوی تجمیع شده و فعالیت‌های متنوعی در این حوزه انجام داده شود. همچنین از کلیه فعالین فرهنگی و تولیدکنندگان آثار هنری و دینی دعوت می‌کنیم که برای کمک به این پویش به جمع ما بپیوندند و محتوای مناسبی را در فضای مجازی تولید کنند. در پایان این پویش که برای ماه رمضان تدارک دیده شده از برگزیدگان آن‌ها براساس دو نوع داوری مردمی و صاحب نظران انتخاب و جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام عارفی اظهار داشت: آموزش‌های مجازی بخش دیگری از این پویش است که سامانه آموزش مجازی نهاد که بزرگترین سامانه آموزش مجازی دانشگاهی است و بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار عضو اعم از دانشجو و اساتید دارد، یکی از صفحات این پویش به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان متصل خواهد شد.

وی در پایان گفت: این پویش با آدرس darbehesht.ecnahad.ir فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز نموده است.

کد خبر 234

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.