آموزش های مجازی

یكی از سایت های مهم و برتر در زمینه آموزش مجازی، سایت مركز آموزش مجازی دانشگاهیان می باشد كه دارای محتواهای غنی و كاربردی برای دانشگاهیان است.

در ایام تعطیلی دانشگاه ها و همزمان با شیوع ویروس كرونا، قالب آموزش های مجازی به سرعت توسعه پیدا كرد. از این رو یكی از سایت های مهم و برتر در زمینه آموزش مجازی، سایت مركز آموزش مجازی دانشگاهیان می باشد كه دارای محتواهای غنی و كاربردی برای دانشگاهیان است. بخش قرانی و دینی این سامانه نیز دارای درس ها و آموزش هایی با محتوای نیازمحور و كاربردی با تدریس اساتید تراز اول كشوری است كه با شیوه ها و جذابیت های بصری طراحی شده است. شما می توانید با شركت در این دوره ها علاوه بر دریافت گواهینامه آموزشی، امتیازات لازم برای دریافت جوائز پویش ملی را كسب نمایید.

همچنین می توان در بخش فعالیت های كلاس دروس معارف  از این آموزش ها به عنوان بخشی از نمره كلاسی استفاده كرد. دوره های آموزش مجازی مرتبط با پویش شامل: حکمت روزه و احکام آن، دوره های معارف قرآنی: آموزه های تربیتی سوره حجرات و درسهای بندگی سوره فرقان، دوره های مرتبط با نماز: چگونه نماز خوب بخوانیم، اسرار و آثار نماز می باشد

کد خبر 175

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 نظرات

    • راضیه اشعری 18:27:49 - 00/02/01 18:27:49 - 00/02/01
      8 14
      با سلام و احترام. متشکریم از راه اندازی این سایت. مطالب آموزنده و کاربردی است