کارگاه نقش زن و سلامت معنوی خانواده

کارگاه نقش زن و سلامت معنوی خانواده یکشنبه ۱۲ اردیبهشت به همت دفتر واحد خواهران نهاد رهبری و دفتر امور بانوان دانشگاه و با ارائه مدرس دانش خانواده و جمعیت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مرضیه عزتی وظیفه خواه استاد دانشگاه دانش خانواده و جمعیت در این نشست مجازی گفت: موضوع سلامت معنوی موضوعی جهانی است و از آنجاییکه با مخاطبان با سبک ایرانی اسلامی در ارتباطیم باید نسخه سلامت معنوی را بومی‌سازی کنیم و در عرصه سلامت معنوی، مبانی اعتقادی در عرصه خداجویی،خدا دوستی و خدا محوری را پیش روی خود قرار دهیم.

عزتی وظیفه خواه در ادامه بیان کرد ؛ سلامت معنوی تا حد زیادی تحت تأثیر نگرش های خانواده قرار دارد و نقش تربیتی زن و مادر در خانواده در عرصه سلامت معنوی خانواده نقش بی بدیلی دارد .

وی گفت: انسان های سالم و رشد یافته در خانواده های سالم پرورش می یابند و آسیب های اجتماعی گوناگون از خانواده های ناسالم نشات می گیرد و با پرداختن و تبیین سلامت معنوی می توان شاهد جریانات سازنده ای در این عرصه بود.
موضوع سلامت معنوی هر فرد موضوعی نسبی است و باید با توجه به منابع صحیح مورد ارزیابی قرار گیرد .

گفتنی است دومین نشست مجازی وبینار با موضوع " زن و سلامت معنوی خانواده "یکشنبه هفته آینده ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۰ در فضای اسکای روم برگزارخواهد شد.

کارکنان دانشگاه جهت آگاهی از برنامه های آموزشی موضوعات خانواده و سبک زندگی" می توانند به لینک زیر بپیوندند

https://chat.whatsapp.com/I6szLPFQnAT6DfVSO3DqPE

کد خبر 1530

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.