لایو اینستاگرامی با موضوع رسانه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ در این جلسه که به صورت زنده در صفحه اینستاگرامی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلیمن محبی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طی سخنانی در خصوص رسانه به بیان مسائلی پرداختند

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ در این جلسه که به صورت زنده در صفحه اینستاگرامی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلیمن محبی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طی سخنانی در خصوص رسانه به بیان مسائلی پرداختند.خلاصه مختصری از این بیانات به شرح زیر می باشد.

حجت الاسلام محبی عنوان کردند که افراد نباید گرفتار سخنان غیر واقعی رسانه شوند. در صورتی که در آیه 6 سوره مبارکه حجرات آمده است که: خداوند متعال به مومنان دستور داده است که اگر فاسقی خبری برایتان آورد درباره آن تحقیق کنید که مبادا بخاطر عدم تحقیق ، به افراد دیگر آسیب وارد شود.

پس پیام مهم این آیه شریفه این است که بدون تحقیقات کافی چه در فضای رسانه و چه در فضاهای مجازی و حقیقی هر خبر و سخنی را منتشر نکنیم. چرا که اگر این امر رعایت نشود برای انسان گرفتاری در دنیا و آخرت بوجود خواهد آمد.

کد خبر 1351

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.