نشست توجیهی پویش در بهشت

نشست توجیهی پویش در بهشت در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ در این نشست که با حضور مسئولان و معاونان دفاتر نهاد برگزار شد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت:خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «یا أیّها الّذین آمنوا کتب علیْکم الصّیام کما کتب علی الّذین من قبْلکمْ لعلّکمْ تتّقون» ای اهل ایمان! روزه بر شما مقرّر و لازم شده، همان گونه که بر پیشینیان شما مقرّر و لازم شد، تا پرهیزکار شوید؛ اگر این آیه را به دیده بصیرت بنگریم، حقیقتاً ماه رمضان یک عید است که در آن، به مهمانی خدا دعوت شده‌ایم و خدا از مهمانانش پذیرایی و آن‌ها را اکرام می‌نماید.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با تعبیر اینکه ماه رمضان ماه تمرین بندگی برای یازده ماه دیگر است تصریح کرد: اگر به فرموده حضرت محمد (ص) پرهیز از گناه بهترین عمل این ماه است در ماه‌های دیگر هم قطعاً بهترین عمل همان ترک گناه است و بنا به فرمایش امام صادق (علیه السلام) باید تمام اعضا و جوارح در تمام طول عمر انسان از گناه پرهیز کنند.

در ادامه مسولان دفاتر ضمن ارایه گزارش برنامه های ماه مبارک رمضان، به بررسی نحوه عملیاتی نمودن طرح پویش در بهشت پرداختند.

لازم به ذکر است طرح پویش در بهشت پویش در بهشت با رویکرد متناسب با اقتضائات کرونایی، عرصه‌ای را برای فعالان مجازی در دانشگاه های سراسر کشور فراهم نموده است تا عرضه توانمندی ها و فعالیت‌کنشگران مجازی را فراهم نماید.

این پویش می‌تواند بستری باشد که قشر وسیعی از فعالین مجازی سراسر دانشگاهها و به طور کلی توده نخبگانی دانشگاهها را در کنار یکدیگر جمع کرده و فرصت استفاده از تجربیات و آثار و اقدامات یکدیگر را در قالب های متنوع دینی، فرهنگی و اجتماعی فراهم نماید.

 

کد خبر 1230

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.