پیروز بزرگ انتخابات ۱۴۰۰، ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ بیانیه کانون بسیج اساتید ، بسیج کارکنان و مرکز هم اندیشی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون انتخابات  1400 منتشر شد؛

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری:

حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، صفحه‌ی درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود. در میانه‌ی عواملی که هریک به‌گونه‌ئی میتوانست مشارکت در انتخابات را کم‌رنگ کند، مناظر چشم‌نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی‌گیری در سراسر کشور، نشانه‌ی آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ی بیدار بود. پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یک‌بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ی خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد. ( 29/3/1400)

مردم شریف ایران اسلامی و دانشگاهیان عزیز ؛ حماسه آفرینی شما در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جای نهاد. علی رغم تمام مشکلات و دلخوری ها، بعض کارشکنی ها، تبلیغات فراوان دشمنان کینه توز خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی، میدان داری شما ملت فهیم نشان داد که با وجود تمامی این مسائل ، تعهد و ایمان مردم و خصوصا دانشگاهیان به اصل و اساس نظام اسلامی ریشه دارتر از آنست که با ترفندهای مذبوحانه دشمن صحنه را خالی نموده و نسبت به مسائل کشور بی تفاوت باشید. خالصانه سپاسگزار همه شما عزیزان هستیم.

به یاری خدای متعال رئیس جمهور منتخب باید در مسیر آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی با کمک تمامی نخبگان، دلسوزان و جوانان انقلابی دولتی مقتدر و پرکار تشکیل داده و در مسیر حل مشکلات کشور مجاهدگونه وارد میدان شوند و کشوری را که گرفتار کاستی های جدی و مشهودی در عرصه اقتصاد و معیشت است نه با مدیریت معمول بلکه با جهشی انقلابی به پیش ببرند تا بخشی از سرمایه اجتماعی آسیب دیده کشور که متاثر از ناکارآمدی های مدیریت اجرایی سالهای اخیر کشور بوده است ترمیم گردد.

بسیج اساتید و کارکنان و مرکز هم اندیشی اساتید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک به حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعنوان هشتمین رئیس جمهور ایران عزیز و تقدیر فراوان از جامعه دانشگاهیِ بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور بخاطر مشارکت و حضور در میدان ، آمادگی خود را برای ارائه کمک های تخصصی و عالمانه ، خصوصا در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی، به منتخب جدید ملت اعلام می نماید و برای ایشان از پیشگاه خدای متعال طلب توفیق در خدمت به ملت بزرگوار ایران را مسئلت دارد.

کد خبر 10381

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.