نشست هم‌اندیشی با موضوع «اهمیت مشارکت در انتخابات»

این نشست با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری بسیج اساتید واحد ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نشست هم اندیشی با موضوع «اهمیت مشارکت در انتخابات» با سخنرانی جناب سرهنگ حجت‌الله دستجانی  فرماندهی محترم سپاه ناحیه ساوه برگزار گردید.

این نشست  با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری بسیج اساتید واحد ساوه برگزار شد.

در ابتدای جلسه هم‌اندیشی، آقای دکتر ثمری خلج سرپرست واحد ساوه ضمن خوش آمدگویی از میهمانان و اعضای جلسه مطالبی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات بیان نمودند و افزودند: شرکت در انتخابات حق مردم و نماد پایبندی به نظام است این نوع مشارکت یعنی اینکه مردم فعالانه در امر سیاستگذاری های آینده کشور حاضر می شوند و نسبت به آن احساس مسئولیت می کنند.

در ادامه جلسه آقای حجت الله دستجانی با ایراد سخنانی پیرامون بحث انتخابات به اهمیت مشارکت حداکثری پرداخت و تاکید نمود انتخابات پیش رو یکی از با اهمیت‌ترین و حساس‌ترین انتخابات می‌باشد با عنایت به جبهه گیری دشمنان علیه ایران، تنها وحدت و یکپارچگی مردم ایران باعث شد که در جبهه دشمن گسستگی ایجاد شود وهر چه جلوتر می رویم دیده می شود که ملت ایران  قوی تر می شود. وی دلیل تاکید مقام معظم رهبری به تلاش همه افراد دارای تریبون، تواصی به مشارکت برای رأی ریزی نیز همین است کما اینکه در برخی کشورهای دیگر ‌صفهای طولانی مشارکت در آراء  مشاهده می شود.

ایشان در ادامه با اشاره به وجود جریان های مختلف سیاسی در کشور افزود: باید با حرکت جهادی و ایجاد یک تحول انقلابی، عقب‌ماندگی هایی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در این سال‌های اخیر رخ داده، جبران شود

 فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به مفهوم واقعی جریان انقلابی گری افزود: امروز بهترین راه دفاع از انقلاب، حضور در صحنه انتخابات و برداشتن گامی مثبت در جهت ایجاد مشارکت حداکثری است.

ایشان در پایان جلسه به سوالت مطرح شده توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان پاسخ دادند.

                

کد خبر 10089

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.