مسابقه بزرگ کتابخوانی سی گام خودسازی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر بیگی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر از مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سی گام برای خودسازی با تکیه بر دعاهای ماه مبارک رمضان داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر بیگی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر از مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سی گام برای خودسازی با تکیه بر دعاهای ماه مبارک رمضان داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: برای اشنایی دانشجویان با دعاها و فلسفه وجودی دعاهای ماه مبارک رمضان این مسابقه در سطح واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام  و المسلمین دکتر بیگی در ادامه افزود: مهلت ثبت نام این مسابقه تا 14 اردیبهشت ماه بوده و آزمون به صورت مجازی و از طریق سامانه اختصاصی نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

در پایان بیگی گفت: آزمون این مسابقه در تاریخ 16 اردیبهشت ماه برگزار شده و ساعت دقیق ازمون برای ثبت نام کنندگان عزیز پیامک خواهد شد، همچنین به 3 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین نمره را کسب نمایند حوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

کد خبر 1005

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.