حضور پرشور در انتخابات راهی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: حضور پرشور در انتخابات مهمترین راه برای مقابل حربه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ حجت‌الاسلام عباس دشتی در جمع دانشگاهیان استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات امسال یکی از حساس‌ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه همانند تمامی انتخابات گذشته و میدان‌های گوناگون، دشمن علیه انتخابات ما هجمه‌های فراوانی را آغاز کرده و به دنبال آن است تا این‌طور القا کند که مردم دیگر از انقلاب و نظام اسلامی دلسرد شده‌اند افزود: امروز جامعه ما به انسان‌هایی که هم در تشخیص تکلیف و هم در عمل به تکلیف موفق باشند نیاز دارد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: همان‌گونه که رهبر عزیز انقلاب فرمودند، این کشور نیاز به یک تحول و نیاز به انسان‌هایی از جنس سردار شهید سلیمانی دارد.

وی بابیان اینکه امروز صندوق رأی میدان جنگ است اضافه کرد: امروز نیازمند کسانی هستیم که مسئولیت‌ها را فرصت بدانند، نه وسیله‌ای برای آبادانی دنیای خویش و همه بدانیم که امروز صندوق رأی میدان جنگ است و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ما است.

حجت‌الاسلام دشتی بیان کرد: نقش انتخابات در پیشبرد کشور نقش کلیدی است و بحث انتخابات و انتخاب بسیار مهم است و در عرصه حیات سیاسی کشورها به خصوص جمهوری اسلامی ایران مؤثر است به‌گونه‌ای که اگر نقش این قضیه کم‌رنگ شود یا پرشور برگزار نشود قطعاً در حیات سیاسی کشور تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

وی با طرح این سؤال که چرا دشمن به مشارکت حداقلی تأکید می‌کند و القا می‌کند که انتخابات جهت‌دهی شده است؟ افزود: انتخابات تجلی وحدت ملی است و امروز قهر با صندوق‌های رأی نه‌تنها خلاف مروت است بلکه خلاف دموکراسی است و به ایران عزیز ضربه می‌زند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه برون‌رفت از این نابسامانی است.
حجت‌الاسلام دشتی خاطرنشان کرد: دست روی دست گذاشتن و صرفاً نظاره‌گر بودن، خواسته دشمن و باعث تضعیف نظام است که قطعاً مردم انقلابی ما بهترین راه مبارزه با تحریم‌های ظالمانه را با حضور حماسی خود در انتخابات و خلق حماسه دیگر نشان خواهند داد و در روز ۲۸ خرداد یک‌بار دیگر شاهد جشن پیروزی ملت ایران خواهیم بود.

کد خبر 9839

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.