سفر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه به پارس آباد

به منظور ساماندهی فعالیت های فرهنگی مذهبی در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، حجت الاسلام واحدی زاده از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد بازدید و با امام جمعه،پرسنل و روسای مراکز و بیمارستان ها دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در جریان سفر به شهرستان پارس آباد به منظور ساماندهی فعالیت های فرهنگی مذهبی در مراکز تابعه، پس از زیارت شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان والای شهیدان والا مقام، در جلسه شورای فرهنگی شبکه بهداشت پارس آباد و بیمارستان های تابعه شرکت نمود و بعد از استماع فعالیتهای فرهنگی واقدامات ستاد اقامه نماز شبکه، به بیان راهکارهای موثر در جهت رفع موانع در گسترش فعالیتهای فرهنگی و احیاء هرچه بهتر فریضه نماز پرداخت.

مسئول نهاد رهبری در ادامه از بیمارستان شهداء وامام (ره) پارس آباد دیدار کرد و از زحمات جهادی و بی دریغ کادر درمانی و مدافعان سلامت تقدیر بعمل آورد.

در ادامه برنامه دیدار از شبکه پارس آباد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جهت همفکری ، هم افزایی و جلب مشارکت هرچه بیشتر در گسترش فعالیت های فرهنگی در ارتباط با حوزه درمان  شبکه بهداشت با امام جمعه پارس آباد حجت الاسلام بنابی دیدار کرد.

حجت الاسلام واحدی زاده ضمن بیان اهمّ فعالیتهای فرهنگی نهاد رهبری، به تشریح فلسفه تشکیل سفیران رحمت بعنوان بازوی حمایتی قوی حوزه درمان پرداخت و به بیان اهمیت زمینه آموزش های حین ازدواج زوجین جوان جهت تحکیم بنیان خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی مخصوصاّ کاهش میزان آمار طلاق در جامعه پرداخت.

حجت الاسلام بنابی امام جمعه محترم پارس آباد ضمن خوش آمد گویی به مسئول نهاد رهبری و هیات همراه، از فعالیتهای فرهنگی آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تقدیر کرده  و از طرح سفیران رحمت در مراکز درمانی و آموزشهای حین ازدواج بطور ویژه استقبال نمود. و با بیان راهکارهای تکمیلی در حوزه آموزشهای حین ازدواج زوجین جوان و تداوم ارتباط با زوجین و ارائه مشاوره های حضوری و تلفنی در جهت کاهش آمار طلاق در جامعه تاکیدات ویژه بیان داشت و نسبت به افزایش تعاملات سازنده دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و شبکه بهداشت پارس آباد در این زمینه سفارشهای لازم را ایراد نمود.

حجت الاسلام واحدی زاده در پایان دیدار، با استقبال از بیانات امام جمعه محترم، پیشنهادات وی را از دغدغه های اصلی خود بیان کرده و جهت استفاده از ظرفیت های امام جمعه محترم و تسهیل شرایط و برنامه ریزی جهت تداوم ارتباط با زوجین قول مساعد داد.

در ادامه سفر،حجت الاسلام واحدی زاده با حضور در شبکه بهداشت، علاوه بر تبیین، تاکید و توضیح درباره موضوعات سفیران رحمت و آموزشهای هنگام ازدواج به تشریح فعالیتهای مرکز نیکوکاری بارش رحمت و جلب حداکثری مشارکت های همکاران پرداخت.

در پایان نیز جهت ایجاد سیستم مناسب برای پیگیری فعالیتها، احکامی از سوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه به شرح ذیل اعطاء گردید:

  1. -   دکتر حسین قربانی به عنوان رئیس کمیته اقامه نماز شبکه بهداشت و درمان پارس آباد
  2. -   حجت الاسلام احمدی به عنوان سفیر رحمت بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد
  3. -   حجت الاسلام فرجود به عنوان سفیر رحمت بیمارستان شهدای پارس آباد
  4. -   دکتر محمد پیل پایه به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز بیمارستان شهدای پارس آباد
  5. -   دکتر افشار ابراهیمی به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز بیمارستان امام(ره) پارس آباد
  6. -   آقای توحید نجفی به عنوان رابط ستاد اقامه نماز شبکه بهداشت پارس آباد
  7. -   آقای سید مهدی موسوی به عنوان رابط مرکز نیکوکاری بارش رحمت شبکه بهداشت پارس آباد
کد خبر 9137

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.