اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا اعلام می‌شود

مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا 12 خردادماه با حضور رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای استانی نهاد رهبری خراسان رضوی؛ جشنواره رهوا با محوریت چالش ها و دغدغه های روز دانشجویان، از بهمن ماه 99 تا اواخر اردیبهشت ماه جاری در 27 رشته متنوع با قالب های ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری، ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، بیش از ۲۳۰۰ دانشجو از سراسر استان در جشنواره رهوا شرکت کردند که بیشترین تعداد شرکت کنندگان در بخش آموزشی بوده است. همچنین دانشجویانی که حداقل 60 درصد امتیاز یک رشته را در بخش های آموزشی و پژوهشی کسب کرده اند، حائز دو نمره برای دروس معارف خود می شوند.

یادآور می شود اسامی #برندگان این جشنواره و ویژه برنامه رمضانی آن(پویش ملی #در_بهشت)، 12 خردادماه ساعت 10 صبح، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ترابی، رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی در محل سالن جلسات ساختمان قرشی(واقع در خیابان دانشگاه) اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام و آپارات جشنواره به نشانی  rahhvaa  پخش می شود.

کد خبر 8590

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.