مسابقه حفظ سوره مبارکه لقمان ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان

به گزارش دبیرخانه استانی سیستان و بلوچستان پویش ملی در بهشت؛ مسابقه حفظ قرآن کریم (سوره مبارکه لقمان) ویژه اساتید ،کارکنان و دانشجویان (ویژه پویش ملی در بهشت ) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار می شود و زمان برگزاری این مسابقه 19 خرداد می باشد.

ننحوه برگزاری این مسابقه نیز به این طریق است که اساتید ،کارکنان و دانشجویان مجتمع آموزش عالی سراوان با مراجعه به پنل کاربری سامانه آموزش مجتمع آموزش عالی سراوان  به آدرس https://elc.saravan.ac.ir/ و سایر دانشجویان برای شرکت با ارسال نام ، نام خانوادگی و شماره ملی به آیدی اینستاگرام دفتر نهادمجتمع سراوان به آدرس nahad.saravan@ جهت تعریف در سامانه میتوانند در این آزمون شرکت کنند.

به نفرات برگزیده  از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان جوایز نفیسی اهدا میگردد و همچنین به همه دانشجویان شرکت کننده 2 نمره درسی از گروه معارف و 1 نمره در دروس تخصصی در ترم جاری  تعلق میگر.

در صورت هرگونه مشکل یا سوال با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در تماس باشید. 09906134373 آقای مومنی

کد خبر 8476

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.