امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه دانشجویان فرهنگی قرار گیرد

مسئول نهاد در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی امر به معروف و نهی از منکر باید دلسوزانه مورد توجه دانشجویان فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی؛ اعضای کانون دانشجویی لبیک عشاق دانشگاه پیام نور ارومیه در دیداری با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه به ایارد دغدغه ها و بیانات خود پرداختند.

در این دیدار صمیمی حجت اااسلام دکتر سجاد بیگی، در ابتدا ضمن تبریک عید سعید فطر از خداوند متعال خواست تا توفیقات کسب شده در ماه رمضان را با جان و دل و تا سال آینده و فرصت مجدد برای بندگی در این ماه عزیز حفظ و عمل کنیم.

مسئول نهاد نمایندکی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به فراگیری بیماری کرونا و شرایط حاکم بر کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه های فرهنگی و مذهبی گفت: با توجه به شرایط بیماری در کشور و همچنین جدید تاسیس بودن این کانون دوستان باید فعالیت های خود را به صورت گسترده در فضای مجازی آغاز کرده و هیچوقت نباید غیرحضوری بودن باعث افت یا دیر شروع کردن فعالیت های این کانون ارزشمند باشد؛ امر به معروف به عنوان واجب فراموش شده در جامعه ما باید دلسوزانه مورد توجه دانشجویان فرهنگی قرار گیرد تا بتوانیم این فریضه ارزشمند الهی را در دانشگاه و به تبع آن در جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام دکتر بیگی در ادامه سخنان خود در مورد حوزه فعالیت کانون گفت: تمامی کانون های دانشجویی با توجه به حیطه فعالیت خود به انجام برخی برنامه‌ها می‌پردازند، کانون حجاب و عفاف نیز در این راستا دراای اهمیت بسزایی است، اعضای کانون به دلیل اهمیت مقوله حجاب و عفاف و امر به معروف باید ارتباط چهره به چهره خود با دانشجویان را بسیار تقویت کنند.

بیگی در ادامه سخنان خود پیشنهاداتی را برای پیشبرد فعالیت‌های کانون ارایه داده و گفتند: بنده طبق تجربه های طولانی حضور در دانشگاه توصیه میکنم دوستان به حضور فعال در فضای مجازی اهتمام جدی داشته باشند و همچنین تولید محتوای حرفه ای با توجه به وضعیت بومی دانشگاه و سلیقه دانشجویان دانشگاه را در برنامه های خود به صورت منظم در نظر داشته باشید؛ از ظرفیت های سایر کانون ها و انجمن های دانشگاه جهت اهداف متعالی کانون استفاده نمایید.

مسئل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در پایان سخنان خود گفت: با توجه به حوزه فعالیت حجاب و عفاف و ایثار و شهادت می توان برنامه های ارزنده و فاخری با همکاری دفتر نهاد برگزار کرد و دفتر نهاد نیز تمام تلاش و توانایی خود را جهت پیشبرد برنامه های این کانون انجام خواهد داد.

کد خبر 6306

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.