پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان

اما بادلی آکنده از شوق و امید در زنده نگه‌داشتن این روز و محکومیت اقدامات شیطانی صهیونیست‌ها دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و برای آزادسازی قدس شریف دست به دعا برداشته و یاد و خاطره‌ آن را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پویش ملی در بهشت استان لرستان؛ به مناسبت روز جهانی قدس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان پیامی منتشر کرد.

متن این پیام، به این شرح است:

روز قدس به‌عنوان روز اسلام، یادآور مظلومیت مردم قهرمان فلسطین را در خاطره‌ها زنده و وظیفه مسلمانان را در دفاع از مرزهای خدشه‌ناپذیر این سرزمین دوچندان می‌کند.

گرچه امسال با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و محدودیت‌های ایجادشده امکان راهپیمایی روز قدس به‌صورت حضوری نداریم، اما بادلی آکنده از شوق و امید در زنده نگه‌داشتن این روز و محکومیت اقدامات شیطانی صهیونیست‌ها دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و برای آزادسازی قدس شریف دست به دعا برداشته و یاد و خاطره‌ آن را فراموش نخواهیم کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک مسلمانان و شیعیان عالم و همچنین خانواده بزرگ دانشگاهیان استان لرستان اعم از اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های محترمشان، این روز را گرامی داشته و توفیق روزافزون، عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

حبیب حاتمی کن کبود

کد خبر 5451

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.